Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:49:53 GMT

بیش از ۲۴ تن برنج قاچاق در خراسان جنوبی کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۱۵۴۳

بیش از ۲۴ تن برنج قاچاق در خراسان جنوبی کشف و ضبط شد

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۲۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم برنج پاکستانی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان فردوس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از وظایف ذاتی پلیس بوده و نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران پاسگاه باغستان  شهرستان فردوس هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

انبار احتکار روغن موتور خودرو در خمینی‌شهر اصفهان کشف شدکشف بیش از 13 تن برنج تقلبی احتکار شده در اراک / فرد محتکر دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شداحتکار مواد دخانی در زنجان کشف شد

وی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی تکمیلی از کامیون، 24 تن و 500 کیلوگرم برنج پاکستانی قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورد شد.

فرشید عنوان کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف انبار احتکار ارزاق عمومی در شهرستان طبس 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی همچنین از کشف یک انبار احتکار ارزاق عمومی در شهرستان طبس خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای احتکار شده 2 میلیارد و 500 میلیون ریال براورد شده است. 

فرشید اظهار داشت: مأموران انتظامی طبس اخباری مبنی بر احتکار ارزاق عمومی در یک انبار واحد صنفی واقع در این شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که در بازرسی از انبار 36 کیسه برنج 10 کیلوگرمی، 295 کیلوگرم لوبیا، 40 کیلوگرم نخود، هزار و 425 قوطی رب و غیره کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ 252/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی احتکار ارزاق عمومی انبار احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان  گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس در ۲۴ ساعت گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری و اجرای ایست و بازرسی درسطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف نمودند.

وی افزود: مأموران جمعا ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط نموده و ۳ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۲۶ میلیارد ریال عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت