Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبهای معدنی و آشامیدنی با انتقاد از اینکه گویا هیچ نظارتی در فروش آب معدنی از سوی مغازه داران و اصناف وجود ندارد، گفت: جالب اینجاست بطری آب معدنی دو هزار تومانی در خیابان نزدیک به سازمان حمایت ۴ هزارتومان است. - اخبار اقتصادی -

پیمان فروهر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه در آذرماه سال گذشته براساس توافقات قرار شد طرح شفاف سازی قیمتها اجرایی شود، اظهار داشت در آن مقطع ابتدا تولیدکنندگان ملزم به درج قیمت بودند اما به دلیل برخی از مشکلات اعلام شد که قیمت مصرف کننده باید بر روی بطری ها درج شود تا از شیطنت عرضه کنندگان در این رابطه جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبهای معدنی و آشامیدنی با اعلام اینکه درطرح شفاف سازی قیمت ها قرار بود با درج قیمت ها دلال بازی و واسطه ها حذف و کالا با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد، گفت: درحال حاضر مشاهدات بازار نشان می دهد که تولیدکننده ملزم به درج قیمت مصرف کننده شده است اما از آن طرف اصناف و عرضه کنندگان همکاری در این رابطه ندارند ما حتی این موضوع را چندین بار به سازمان حمایت اعلام کردیم اما متاسفانه بطری های آب معدنی کوچک و بزرگ با قیمت های بالا در بازار به فروش می رسد جالب اینجاست بطری آب معدنی دو هزار تومانی در خیابان نزدیک به سازمان حمایت 4 هزارتومان فروخته می شود.

وی با انتقاد از اینکه گویا هیچ نظارتی در فروش آب معدنی از سوی مغازه داران و اصناف وجود ندارد، تصریح کرد: به نظر می رسد واحدهای نظارتی به این موضوع ورود پیدا کرده و رضایت مصرف کنندگان را کسب کنند.

به گزارش تسنیم؛ درحال حاضر مشاهدات بازار نشان می دهد آب معدنی کوچک با قیمت 4 هزار تومان تا 6 هزار تومان به فروش می رسد این درحالیست که قیمت مصرف کننده بطری آب معدنی کوچک به صورت متوسط در برندهای مختلف 2 هزار و 500 تا 3 هزارتومان است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!

به گزارش خبرآنلاین ،معامله‌گران، کاهش انتظارات تورمی همزمان با آرامش سیاسی را دلیل کاهش قیمت در بازارهای مالی می‌دانند.

نوسانات بازار طلا که معاملات نقره را هم دربر می‌گیرد طی دو روز اخیر بالا بوده و همین موضوع، معامله‌گران بازار طلا و سکه را در لاک احتیاطی قرار داده است؛ علاوه بر آن، افت ارزش فاکتورهای تعیین قیمت در بازار طلا باعث کاهش قیمت در بازار طلا با تلرانس ۱۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی شده است.

گفتنی است بازارهای جهانی در تعطیلات پایان هفته قرار دارند. بر همین اساس، امروز اونس جهانی نقره روی قیمت ۲۷ دلار و ۲۲ ثابت ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با قیمت ۵۴ هزار و ۱۲۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز گذشته ۵۰۰ تومان کاهش قیمت پیدا کرده است.

227217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900651

دیگر خبرها

  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد