Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جردن باروز» دارنده مدال طلای المپیک در چالش جدید وزن ۷۹ کیلوگرم در تلاش است تا در رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی بلگراد برگزار می‌شود به هفتمین طلای خود دست یابد.

به گزارش ایران اکونومیست از اتحادیه جهانی، این کشتی‌گیر امریکایی توانست در نیویورک با برتری مقابل چنس ماستلر در فینال مسابقات کشتی آزاد آمریکا برای یازدهمین بار دوبنده تیم ملی کشورش را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باروز پس از این پیروزی اذعان کرد: با یک چالش روبرو هستیم و با کشتی بر چالش غلبه می‌کنیم. هیچ کسی نمی‌تواند در سه مبارزه پیاپی من را شکست دهد. همه این‌ها به ایمان زیادی که به تمرین داشتم و کادر فنی بازمی‌گردد.

باروز در رقابت‌های جهانی تاکنون از این حیث با جان اسمیت و آدلین گری که ۶ طلای جهان را در کارنامه دارند، برابر است و پیکارهای جهانی بلگراد فرصتی خاص برای او خواهدبود تا این دو را پست سربگذارد. وی در این خصوص بیان کرد: همه تمرکز من کسب هفتمین عنوان قهرمانی جهان است.

وی گفت: اکنون بزرگترین تفاوت این است که من نسبت به سال ۲۰۱۱ تعهدات زیادی خارج از کشتی دارم. اکنون سبک کشتی من برای همه آشنا است و فیلم‌های کشتی من همه جا موجود است و مدعیان شیوه  کشتی گرفتن من را تماشا می‌کنند. اما اکنون آنها می‌خواهند من را شکست دهند، بنابراین می ‌فهمم که در چه موقعیتی هستم.

در سطح بین المللی، او از المپیک ریو تنها برابر ۲ کشتی گیر شکست خورده است. فرانک چامیزو (ایتالیا) و زائوربیک سیداکوف(روسیه) در ۶ سال گذشته هر کدام دو بار باروز را شکست داده‌اند. آخرین رقابت باروز مقابل یک کشتی‌گیر ایرانی، مربوط به علی سوادکوهی در یاشار دوغو ترکیه بود که سوادکوهی ۲ بر یک این رقابت را واگذار کرد.

باروز تاکنون توانسته مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن، ۶ طلای مسابقات جهانی را استانبول، بوداپست، لاس وگاس، پاریس و اسلو و همچنین سه مدال برنز جهانی تاشکند، بوداپست و نورسلطان را کسب کند. بلگراد را می‌توان برای این کشتی‌گیر ۳۴ ساله آمریکایی هیجان انگیز عنوان کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اتحادیه جهانی کشتی ، علی سوادکوهی ، کشتی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی علی سوادکوهی کشتی کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی

جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و نمایندگان ایران امروز شنبه ۸ اردیبهشت در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P ۲، کلاس SH ۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند.

همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی مردان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # المپیک پاریس ، ورزش سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • محمدسیفی طلای ووشو جهان را تصاحب کرد