Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:51:15 GMT

کشف احتکار مواد دخانی در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۱۶۹۱

کشف احتکار مواد دخانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یوسف اسماعیل زاده با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالا در استان از وجود دو انبار احتکار کالاهای قاچاق مطلع شدند، اظهار کرد: با هماهنگی مسوولان مربوطه رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 
وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل انبارهای از پیش اعلام شده توانستند، 701 هزار نخ سیگار و 43 بسته توتون و تنباکوی میوه‌ای توزیع خارج از شبکه و شامل تبصره ۴ ماده ۱۸ و 10 تن کاغذ خارجی قاچاق را کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی اموال مکشوفه را 12 میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این راستا دو متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
اسماعیل زاده تأکید کرد: پلیس در راستای مبارزه بی امان با احتکار کالاهای اساسی و به تبع آن رونق و جهش تولید، همه تلاش خود را به کار بسته تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: یوسف اسماعیل زاده کشف احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرداردوستعلی جلیلیان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ‌های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌ مشخص شد که خودرو فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه