Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، می‌تواند به عنوان بازوی تخصصی و اجرایی شورای شهر و شهرداری کرج در استفاده از شرکت‌های دانش بنیان با هدف رفع معضلات شهری مطرح باشد.

به گزارش ایران آنلاین، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کرج در صحن شورا  در این باره گفت: با توجه به نامگذاری امسال، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف حل مشکلات شهری، باید مورد توجه مسئولان شهر و شهرداری کرج  قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عمار ایزدیار یادآور شد: اکنون حدود ۲۵۰ شرکت دانش‌بنیان در استان البرز ثبت شده‌اند که استفاده از توانمندی‌های این شرکت‌ها علاوه بر حل معضلات شهری، اشتغال‌آفرینی هم در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به ضرورت توجه مدیران ارشد استان به شرکت‌های دانش بنیان و افزایش آنها تصریح کرد: ظرفیت کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، برای استقرار و توسعه این شرکت‌ها بسیار مناسب بوده و این مجموعه می‌تواند به عنوان نهاد تخصصی و بازوی اجرایی شورای شهر و شهرداری کرج، در ایجاد شرکت های جدید و همچنین بهره‌برداری مناسب از توانایی های شرکت فعال دانش‌بنیان، نقش داشته باشد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج گفت: انتظار می‌رود که شهرداری این کلانشهر، لایحه مناسبی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در محورهای مورد نیاز و با نگاه به توسعه شهری و شهر هوشمند، تنظیم و به شورا ارائه دهد تا ضمن تصویب، مراحل اجرایی آن با سرعت انجام‌ شود.


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محصولاتی، چون دستگاه همو دیالیز و یا تجهیزات صنایع بالادستی ازجمله این محصولات فناورانه است که در کنار جلوگیری از خروج ارز، با توسعه بازار صادراتی ارز آوری برای کشور هم داشتند. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بنابر اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری هم اکنون بیش از ۹ هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کنند که از این تعداد هزار شرکت محصولاتشان را به عرصه صادرات رسانده اند.

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود