Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@11:54:04 GMT

استقلال فرصت نقل و انتقالاتی را از دست ندهد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۱۸۰۸

استقلال فرصت نقل و انتقالاتی را از دست ندهد

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه بایبد سریع‌تر کادرفنی استقلال مشخص شود تا فرصت نقل و انتقالاتی از دست نرود، گفت: تیم‌ها در حال جذب بازیکن هستند و استقلال نباید عقب بیفتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فراز فاطمی، مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به قهرمانی استقلال در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: استقلال تهران قهرمانی قاطعی را به دست آورد و بدون شکست فصل را به پایان رساند که سال‌ها این رکورد شکسته نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: فرهاد مجیدی نشان داد که استعداد مربیگری دارد و با تجربیاتی که در سال‌های گذشته اندوخت در بدو بازگشت به استقلال موفق عمل کرد.   مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران درباره اینکه با رفتن مجیدی ممکن است تیم استقلال سال آینده مدعی قهرمانی نباشد، گفت: استقلال همیشه استقلال است و وابسته به شخص نیست و با درایتی که از سردار آجورلو سراغ داریم با انتخاب مربی خوب و توانا تیم قدرتمندی برای فصل آینده بسته خواهد شد.   فاطمی یادآور شد: مجیدی نباید استقلال را ترک می‌کرد و می‌توانست با تداوم حضور در استقلال این تیم را دوباره قهرمان کند و سپس به حضور در استقلال خاتمه دهد.   وی با بیان اینکه استقلال نباید از قافله نقل و انتقالاتی عقب بیفتد، تبیین کرد: سایر تیم‌ها فعالیت نقل و انتقالاتی‌شان را آغاز کرده‌اند و استقلال نیز باید با معرفی سرمربی هرچه سریع‌تر کار خود را آغاز کند.   مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این سوال که آیا استقلال را می‌توان مدعی قهرمانی در فصل آینده قلمداد کرد؟ مطرح کرد: استقلال باید با حفظ شاکله تیم و جذب نفرات جدید فصل را با قدرت آغاز کند و در صورتی که بازیکنان اصلی بروند شرایط دشوار خواهد شد.   فاطمی تصریح کرد: استقلال نیاز به مهاجم گلزن دارد و حال که ژستد از این تیم جدا شده، نیازمند مهاجم تمام‌کننده دارد، هر چند ژستد گلزن نبود، اما حضور کاوه رضایی می‌تواند مشکل گلزنی استقلال را مرتفع کند   وی افزود: استقلال همچنین نیاز به هافبک بازی‌ساز دارد و در گذشته جانواریو و مجتبی جباری این وظیفه را برعهده داشتند و حال باید بازیکنی در قواره این نفرات جذب استقلال شوند و علی کریمی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.   انتهای پیام/*

منبع: دانا

کلیدواژه: مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران نقل و انتقالاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و رم ایتالیا از هفته ۳۴ سری آ ایتالیا امشب در حالی برگزار شد که سردار آزمون در ترکیب اصلی رم حضور داشت.

مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند.

تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

کد خبر 6091481

دیگر خبرها

  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد