Web Analytics Made Easy - Statcounter

دری نجف آبادی گفت: خدمتگزاری به مردم مهم‌ترین شاخصه دولت کریمه است و امروز اگر فرصتی برای خدمت به اسلام و مردم برایمان ایجاد می‌شود باید به نحو احسن از آن استفاده کنیم و آن را زمینه‌ای برای تحقق دولت کریمه بدانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در نشست شورای اداری استان با تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: دانشگاه امام رضا (ع) دانشگاهی کارآمد، انسان‌ساز و مکتب ساز است و به برکت وجود نورانی حضرت رضا (ع) ایران اسلامی همواره از شر توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان بیمه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نقش‌آفرینی در دولت کریمه اهل‌بیت (ع) که یک حکومت ایده آل و آرمانی است لازمه آن معرفت و تقوا است و در دولت کریمه اسلام و مسلمانان، عزیز می‌شوند و بستری برای عزت، کرامت و سربلندی امت اسلام است و مستضعفین میدان‌دار دولت کریمه هستند و لذا همه باید برای تشکیل دولت کریمه تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: خدمتگزاری به مردم مهم‌ترین شاخصه دولت کریمه است و امروز اگر فرصتی برای خدمت به اسلام و مردم برایمان ایجاد می‌شود باید به نحو احسن از آن استفاده کنیم و آن را زمینه‌ای برای تحقق دولت کریمه بدانیم.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از سیره حضرت رضا (ع) برای اعتلای اسلام و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی یک ضرورت است و عقلانیت، علم و معرفت مهم‌ترین ویژگی سیره امام هشتم است و اسلام بر پایه عقلانیت و علم و دانش استوار است و ارتقای جامعه در همه ابعاد به تقویت این دو مؤلفه مهم بستگی دارد.

وی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) با عقلانیت و تقوا انقلاب اسلامی را پایه‌گذاری کردند و با تکیه‌بر این دو مؤلفه به پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگ و اقتدار روزافزون دست پیدا کردیم و لذا پیشرفت و حرکت شتابنده در گام دوم انقلاب لازمه آن حرکت بر پایه علم، دانش و فناوری است.

امام‌جمعه اراک اظهار داشت: تکیه‌بر علم و دانش در همه بخش‌های کشور و عملیاتی کردن تولید مبتنی بر دانش‌بنیان اولویت مهم کشور است و نباید حاشیه‌ها ما را از مسائل اصلی دور کند و در این مسیر باید به نخبگان جوان توجه ویژه شود.

دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه در سال‌های گذشته یکی از دلایل عقب‌ماندگی کشور نرخ پایین بهره‌وری بوده افزود: امروز باید این عقب‌ماندگی جبران شود و در هدف ۸ درصد رشد اقتصادی بیش از ۲ و نیم درصد آن برای بهره‌وری است که باید در همه بخش‌ها محقق شود و نیاز است برای تحقق این مسئله برنامه‌ریزی حکیمانه انجام شود و قطعاً تحول‌آفرین خواهد بود و دولت سیزدهم باید در این راستا ریل‌گذاری کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: بیش از ۳ هزار واحد صنعتی در استان مرکزی باید بر پایه علم و دانش حرکت کنند و توجه به بهره‌وری برای کلیه واحدهای صنعتی یک ضرورت مهم است و در این صورت قطعاً شاهد شکوفایی و تحول اقتصادی در همه بخش‌ها خواهیم بود.

امام‌جمعه اراک تصریح کرد: مردمی بودن، ساده زیستی،‌ تحقق عدالت در همه بخش‌ها، مبارزه با فساد و اخلاق و معنویت از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است که امید مردم در جامعه را زنده کرده و همه باید دولت را در تحقق اهداف و برنامه‌ها یاری دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: موتور حرکت جامعه اسلامی اخلاق و معنویت است و مجاهدت‌های دولت و همه بخش‌ها باید مبتنی بر اخلاق‌مداری و معنویت باشد چراکه ایران اسلامی سرزمین اهل‌بیت (ع) است و باید همواره معنویت در این سرزمین موردتوجه قرار گیرد.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: حقوق‌ها باید تابع بهره‌وری باشد و نباید در جامعه توقعات بیجا که قابلیت عملیاتی شدن ندارند ایجاد کرد و همراهی اقشار جامعه در این خصوص یک ضرورت مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه صرفه‌جویی، پرهیز از اسراف و توجه به نرخ بهره‌وری موردتوجه همه مردم و دستگاه‌های کشور باشد گفت: همان‌گونه که ایران اسلامی امروز در بسیاری از بخش‌ها موفق عمل کرده و الگوهای موفقی ارائه داده امروز در حوزه اقتصادی نیز باید الگو باشد که لازمه آن نگاه انقلابی و جهادی است.

امام‌جمعه اراک با اشاره به برنامه اصلاحات اقتصادی دولت سیزدهم افزود: طرح مردمی سازی یارانه‌ها گامی مؤثر و بلند در راستای تحقق اقتصاد مردمی و اقتصاد مقاومتی است و همه باید دولت سیزدهم را در اجرای موفق این طرح یاری کنند.

دری نجف‌آبادی تأکید کرد: بیانات مقام معظم رهبری همواره راهگشا و تحول‌آفرین بوده و هرکجا که موفقیت‌های بزرگ کسب‌شده نتیجه توجه به رهنمودهای حکیمانه و تبعیت از ولایت بوده و امروز همه توان برای عملیاتی کردن بیانات ایشان باید پای کار بیاید و منویات معظم له فصل الخطاب همه آحاد جامعه است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امام جمعه اراک دری نجف آبادی همه بخش ها دولت سیزدهم دولت کریمه بهره وری مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است

به نقل از  استانداری قم، سیدمحمد آقامیری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم اظهار کرد: بعد از برگزاری جلسات متعدد با مدیران کشوری و استان مقرر شد مرحله نخست مونوریل قم تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: این پروژه در این مرحله که حدود ۴/۷ کیلومتر است بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته و دولت سیزدهم عزم جدی خود را بر این گذاشته تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن مونوریل را در اختیار استان بگذارد.

استاندار قم تصریح کرد: در طول چند ماه حضور بنده در مدیریت استان موضوع مونوریل با توجه به اهتمامی که آیت الله رییسی به آن داشتند جزو اولویت‌ها قرار گرفته و جلسات مختلفی با حضور کارشناسان، شورای اسلامی شهر و شهرداری در این راستا برگزار شد.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مسوولین مربوطه در استان امروز به همدلی و نظر مشترکی درخصوص تکمیل مونوریل رسیده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است