Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  روز شنبه ایرنا  از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه این رزمایش با رمز «یاعلی بن موسی الرضا (ع)» آغاز شده است، گفت: اجرای این مانور مشترک با هدف کنترل بازار و با همکاری گروه های بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان، تعزیرات حکومتی، بسیج، و سازمان صمت برای نظارت بر عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا روشن نژاد افزود: ۲۵ تیم گشت مشترک بازرسی و نظارت بر بازار، طی این عملیات برای نظارت و پایش کالاهای اساسی در بخش عمده فروشی، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ، مراکز خرید، خرده فروشی ها و نانوایی ها به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این رزمایش تیم‌های نظارت بر بازار کالاهای اساسی با پایش محصولات کشاورزی از تولید تا مصرف، قیمت تولیدات کشاورزی مذکور را رصد نموده و با هرگونه تخلف در این حوزه از جمله گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه و احتکار برخورد قانونی می‌کنند؛ از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه های ۱۲۴ و ۱۳۵ گزارش نمایند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی رزمايش استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی رزمايش وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی رزمايش استان البرز کالاهای اساسی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود