Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۱۵ تن کود شیمیایی قاچاق از یک دستگاه کامیون در مسیر بوئین زهرا به قزوین خبر داد.

سرهنگ حاجیان راد گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر انتقال محموله کود شیمیایی قاچاق با استفاده از یک دستگاه کامیون در مسیر بوئین زهرا به قزوین، ماموران هنگام کنترل خودرو‌های عبوری کامیون مورد نظر را شناسایی و پس از توقف در بازرسی از آن ۱۵ تن کود شیمیایی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

پس از هماهنگی قضایی کود‌های شیمایی و کامیون تحویل جهاد کشاورزی استان قزوین شد.

توقیف ۴۷ ماینر قاچاق در بوئین زهرا

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق کشف کردند و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

احتکار بیش از ۳۳ تن روغن نباتی در طارم سفلی

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در یکی از واحد‌های تولیدی در منطقه طارم سفلی شهرستان قزوین ۳۳ تن و ۴۶۳ کیلو گرم روغن نباتی احتکار شده کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سردار ابراهیمی افزود: ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال برآورد شده است.

متهم برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار نیروی انتظامی احتکار روغن قاچاق کالا کود شیمیایی قاچاق بوئین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدپور اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با هماهنگی قضائی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری خودرو احتکاری را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش باطری‌های احتکاری را بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه مالک انبار دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است.

کد خبر 6091116

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید