Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@23:05:26 GMT

زلزله روی نیمکت پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۲۰۱۲

زلزله روی نیمکت پرسپولیس!

پس از اینکه پرسپولیس نتوانست به قهرمانی لیگ بیست و یکم دست پیدا کند، به نظر می‌رسید مهم‌ترین اتفاقی که در این تیم رخ دهد، جدایی یحیی گل محمدی باشد اما او که تا پیش از آن 2 بار از سرمربیگری سرخپوشان پایتخت استعفا داده بود، در پایان فصل این کار را انجام داد و با توجه به اینکه 2 فصل دیگر هم با پرسپولیس قرارداد داشت، مسئولان باشگاه تصمیم به ادامه همکاری با او گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه ایران:  با این حال مشخص بود که قرمزها برای اینکه جایگاه از دست رفته‌شان را بازیابند، دست به تغییراتی اساسی می‌زنند. این تغییرات که آن را به «زلزله» نیز می‌توان تعبیر کرد، با جذب بازیکنان نامی آغاز شد. علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر به عضویت پرسپولیس درآمدند و جذب چند ستاره دیگر نیز در دستورکار قرار دارد. اما بخش دیگری از تغییرات که از مدت‌ها پیش بحث آن مطرح شده بود، به پایان همکاری با دستیاران گل محمدی بازمی‌گشت.این پروسه نیز از پایان هفته گذشته به‌صورت رسمی آغاز شد و داوود فنایی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در 3 فصل گذشته از این تیم جدا شد. این در حالی است که او یکی از یاران نزدیک گل‌محمدی به شمار می‌رفت و در زمان مربیگری یحیی در پدیده و ذوب‌آهن هم در کنار او حضور داشت اما فصل پرماجرای پرسپولیس در خط دروازه با حامد لک، بوژیدار رادوشویچ و احمد گوهری، سبب شد بخشی از کارشناسان و هواداران درباره عملکرد فنایی به‌عنوان مربی دروازه بان ها دچار تردید شوند و انتقادهای زیادی از او شد.فنایی در واکنش به تغییرات در کادر فنی این تیم گفت: «با توجه به اتفاقات رخ داده به آقای گل محمدی پیغام دادم اگر ادامه فعالیت من در پرسپولیس به مصلحت نیست، تصمیم‌گیری را به خودتان واگذار می‌کنم. جمعه با من تماس گرفته شد و قطع همکاری را اعلام کردند.

برای من آرامش و موفقیت پرسپولیس از هر چیزی مهم‌تر است. هر آمدنی یک رفتنی دارد و خوشحالم که 2 قهرمانی لیگ، فینال آسیا و قهرمانی سوپرجام را با پرسپولیس در کارنامه دارم. خیلی دوست داشتیم امسال هم قهرمان شویم اما مجموعه اتفاقات مانع آن شد. برای پرسپولیس بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و آدمی نیستم که وارد حواشی شوم و حرفی بزنم که ذره‌ای به آرامش تیم لطمه بزند.» یکی دیگر از مواردی که به آن انتقاد می‌شد، درباره بدنسازی تیم بود. شرایط بازیکنان در زمین هم به وضوح نشان می‌داد که آنها به لحاظ بدنی دچار مشکل هستند و باید این نقطه ضعف را هم برطرف کنند. در این شرایط، مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز پرسپولیس هم با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش از سمت خود استعفا داد تا دومین جدا شده کادر فنی سرخ‌ها لقب بگیرد. از بین دیگر اعضای کادر فنی پرسپولیس، کریم باقری با نرفتن به اردوی تیم ملی، تکلیف خود را مشخص کرد و نشان داد که می‌خواهد با پرسپولیس ادامه دهد ولی وضعیت حمید مطهری هنوز مشخص نیست؛ مربی ای که در هفته‌های پایانی لیگ، پیکان انتقادات به سمت او بود و گفته می‌شود از نساجی پیشنهاد سرمربیگری دارد. ضمن اینکه وضعیت مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس که در اردوی تیم ملی به سر می برد نیز در ابهام قرار دارد.


مربیان خارجی به پرسپولیس اضافه می‌شوند؟
با تغییرات رخ داده در کادرفنی پرسپولیس، جلسه‌ای بین رضا درویش مدیرعامل این باشگاه با گل‌محمدی برگزار شد و شرایط آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در جلسه انجام شده به سرمربی پرسپولیس پیشنهاد شد که مربیان خارجی به کادر فنی این تیم اضافه شوند و مربیانی از کشور ایتالیا و آلمان به یحیی گل‌محمدی معرفی شدند. یکی از این مربیان ماسیمیلیانو مادالونی بوده که دستیار مارچلو لیپی سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا در چین بوده اما گویا سرمربی پرسپولیس راضی به همکاری با او نشده است. یحیی اعلام کرده که ترجیح می‌دهد با مربیان ایرانی کار کند ولی باشگاه روی حضور مربی خارجی در کنار او تأکید دارد و باید دید گل محمدی چه تصمیمی می‌گیرد.


ابهام در وضعیت سیدجلال و رضاییان
اما در شرایطی که بازیکنان جدیدی به پرسپولیس اضافه می‌شوند، هنوز وضعیت بازیکنان جدا شده این تیم به‌صورت رسمی مشخص نشده است. یکی از این بازیکنان، سیدجلال حسینی است که گفته می‌شد گل محمدی تصمیم‌گیری را به خود این بازیکن سپرده اما پیش‌بینی می‌شود که کاپیتان سرخ‌ها جایی در این تیم برای فصل آینده نداشته باشد. در این بین و در حالی که گفته می‌شد حسینی در صورت جدایی از جمع پرسپولیس راهی ملوان خواهد شد، تا به امروز پیشنهادی از این تیم به کاپیتان ۴۰ ساله سرخ‌ها داده نشده است. از سوی دیگر خبر رسیده مس کرمان و سپاهان خواستار به خدمت گرفتن او شده‌اند و باید دید حسینی چه تصمیمی می‌گیرد. یکی از دیگر از بازیکنان مورد علاقه هواداران پرسپولیس هم رامین رضاییان است که پیشنهاد تمدید به او داده نشده است. پرسپولیس در پست دفاع راست اسماعیلی‌فر را جذب کرده و در این شرایط رامین به جدایی نزدیک‌تر شده و گفته می‌شود سپاهان و تراکتور در پی جذب او هستند. رضاییان که در موردش گفته شد درویش می‌خواهد افکار او و گل محمدی را به هم نزدیک کند تا این بازیکن در پرسپولیس بماند، دیروز در پستی کنایه‌آمیز نوشت: «در دنیای بی‌معرفت‌ها، تو سعی کن با معرفت باشی!» حالا باید دید این بازیکن و پرسپولیس چه شرایطی در روزهای آینده خواهند داشت.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: گل محمدی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

به گزارش ایسنا؛ دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901512

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس