Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، پیمان فروهر با اشاره به اینکه در آذر ماه سال گذشته براساس توافقات قرار شد طرح شفاف سازی قیمت‌ها اجرایی شود، افزود: در آن مقطع ابتدا تولیدکنندگان ملزم به درج قیمت بودند اما به دلیل برخی از مشکلات اعلام شد که قیمت مصرف کننده باید بر روی بطری‌ها درج شود تا از شیطنت عرضه کنندگان در این رابطه جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی با اعلام اینکه درطرح شفاف سازی قیمت‌ها قرار بود با درج قیمت‌ها دلال بازی و واسطه‌ها حذف و کالا با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد، گفت: در حال حاضر مشاهدات بازار نشان می‌دهد که تولیدکننده ملزم به درج قیمت مصرف کننده شده است اما از آن طرف اصناف و عرضه کنندگان همکاری در این رابطه ندارند ما حتی این موضوع را چندین بار به سازمان حمایت اعلام کردیم اما بطری های آب معدنی کوچک و بزرگ با قیمت های بالا در بازار به فروش می رسد جالب اینجاست بطری آب معدنی دو هزار تومانی در خیابان نزدیک به سازمان حمایت ۴ هزارتومان فروخته می‌شود.

وی با انتقاد از اینکه گویا هیچ نظارتی در فروش آب معدنی از سوی مغازه داران و اصناف وجود ندارد، تصریح کرد: به نظر می رسد واحدهای نظارتی به این موضوع ورود پیدا کرده و رضایت مصرف کنندگان را کسب کنند.

درحال حاضر مشاهدات بازار نشان می‌دهد آب معدنی کوچک با قیمت ۴ هزار تومان تا ۶ هزار تومان به فروش می‌رسد این درحالیست که قیمت مصرف کننده بطری آب معدنی کوچک به صورت متوسط در برندهای مختلف ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزارتومان است.

کد خبر 682540 منبع: تسنیم برچسب‌ها سازمان‌ حمایت از مصرف‌ کنندگان و تولیدکنندگان قیمت - تنظیم بازار آب اصناف گرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت تنظیم بازار آب اصناف گرانی قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، انگاته روباد وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی در حاشیه نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو)، در گفت و گو با صدا و سیما از آمادگی و تمایل کشورش برای همکاری‌های معدنی در زمینه‌های ساخت کارخانه‌های فراوری مواد معدنی، انتقال دانش فنی و مهندسی و آموزش خبر داد و گفت: آفریقای مرکزی ۴۰۰ معدن شناخته شده از آهک تا فلزات مختلف با مواد معدنی گوناگون دارد و خواستار همکاری با ایران است.

وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی تاکید کرد: ایران روی منابع معدنی اش کار کرده، ما هم به دنبال شرکای تجاری هستیم. ما به دنبال دانش ایرانی هستیم.

کد خبر 6093620 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد