Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشورهای آلمان و ترکیه محدودیت‌های کرونایی سفر به کشور خود را لغو کردند و مسافران برای پرواز به این کشور دیگر نیازی به تست منفی پی سی آر و ارائه کارت واکسن ندارند.

به گزارش ایران اکونومیست، روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که براساس اطلاعیه‌های صادر شده از سوی آلمان و ترکیه که به همه شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است، همه محدودیت‌های کرونایی سفر به این کشورها لغو شده و مسافران می‌توانند با مجوزهای معتبر همانند گذشته به این کشورها سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز در هفته‌های گذشته اتریش همه محدودیت‌های کرونایی را برای مسافران ورودی‌اش لغو کرد. بنابر اعلامی دولت اتریش و اطلاع‌رسانی انجام شده به دفاتر خدمات مسافرت هوایی و ایرلاین‌های مختلف تمام محدودیت‌های مرتبط با همه‌گیری کووید ۱۹ برای سفر به اتریش لغو شده و مسافران می‌توانند مانند گذشته با در اختیار داشتن مجوزهای معتبر به این کشور سفر کنند.

در این صورت مردم برای سفر به این سه کشور دیگر نیازی به ارائه کارت واکسیناسیون یا تست منفی پی سی آر ندارند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: آلمان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آلمان محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد

به گزارش همشهری آنلاین در جریان مسابقات قهرمانی کشور آلمان ۲۰۲۴، سامیار عبدلی شناگر ایرانی ساکن آلمان موفق به جابه‌جایی رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند شد.
عبدلی که سریع‌ترین شناگر ایران محسوب می‌شود، ۱۰۰ متر را در مدت زمان ۰۰:۵۰.۷۰ ثانیه شنا کرد و رکورد این ماده را به نام خود به ثبت رساند. پیش از این سینا غلامپور برای نخستین بار ۱۰۰ متر آزاد را کمتر ۵۱ ثانیه شنا کرده و زمان ۵۰.۸۴ ثانیه به را به ثبت رسانده بود.

عبدلی در این رقابت ها دو بار هم رکورد ۱۰۰ متر کرال سینه را بهبود بخشید. تاییدیه این رکورد که در کشور آلمان به ثبت رسید و پس از استعلام توسط کمیته فنی، در سوابق رکوردهای ملی ورزشکاران ثبت شد.

ماده ۱۰۰ متر آزاد:‌

رکورد جدید:‌ سامیار عبدلی ۵۰.۷۰ – مسابقات قهرمانی کشور آلمان ۲۰۲۴

رکورد پیشین: سینا غلامپور ۵۰.۸۴ – مرحله نخست هجدهمین دوره لیگ شنا

کد خبر 847175 برچسب‌ها ویژه ورزشی آلمان

دیگر خبرها

  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • اردوغان: رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است