Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:04:36 GMT

موارد فوتی کرونا در خوزستان به صفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۲۱۸۹

موارد فوتی کرونا در خوزستان به صفر رسید

به گزارش روز شنبه ایرنا دکتر سید محمد علوی در گفت و گو با خبر سیمای خوزستان بیان کرد: موارد ابتلا به کرونا در خوزستان در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته پیش از آن ۵۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در روز پنجشنبه هفته گذشته ۶ بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان شناسایی و سه نفر بستری شدند که نسبت به روز پیش از آن ۲ نفر کمتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت هیچ مورد فوتی گزارش نشد.

وی ادامه داد: وضعیت کاهشی کنونی کرونا مدیون مشارکت مردم در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسن است. برای داشتن یک تابستان خوب باید همچنان از ماسک استفاده شود و در محل کار نیز تهویه وجود داشته باشد ضمن اینکه نسبت به تکمیل واکسیناسیون اقدام شود.

علوی گفت: در کشورهای منطقه در هفته گذشته افزایش موارد بیماری گزارش شده به گونه‌ای که در امارات ۵۳، عربستان ۴۹ و در عراق ۱۹ درصد موارد بیماری افزایش یافته است.

تمام شهرستان‌های استان خوزستان به غیر از رامهرمز بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی، در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا خوزستان کرونا ویروس کرونا خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در روز‌های آفتابی و به ویژه گرم سال، آنچه در استان خوزستان و به خصوص اهواز نایاب می‌شود، سایه‌ای برای در امان ماندن از تابش مستقیم خورشید و اشعه‌های مضر آن است.

نور آفتاب همه طول موج‌ها را در خود دارد، طول موج‌هایی که به راحتی به قسمت‌های مختلف چشم آسیب می‌رسانند.

دکتر خاتمی نیا، متخصص بیماری‌های چشمی در اهواز می‌گوید: نور آفتاب علاوه بر ایجاد آب مروارید، می‌تواند به قرنیه و حتی شبکیه چشم آسیب بزند.

وی ناخنک را یکی از بیماری‌های شایع در استان خوزستان عنوان کرد و افزود: این بیماری به علت نور شدید آفتاب بروز می‌کند.

دکتر خاتمی نیا ادامه داد: اگر با هر وسیله محافظتی که در اختیارمان قرار دارد بتوانیم شدت نور آفتاب و اشعه خورشید را کم کرده و در حد متعادل نگه داریم، می‌توان از عوارض یادشده جلوگیری کنیم.

در استان خوزستان که شدت نور آفتاب زیاد است، استفاده از چتر می‌تواند یک فرهنگسازی مناسب و مهم در حوزه سلامتی و پیشگیری از بیماری‌های پوستی، چشمی و ... باشد.

دکتر پازیار، متخصص پوست و مو می‌گوید: امواج نامرئی آفتاب در تابستان آسیب جدی به پوست می‌زند و باعث التهاب پوست، قرمزی، ایجاد تاول و... می‌شود.

وی افزود: برای جلوگیری از بروز چنین عوارضی، می‌توان از چتر‌های که اثر مهاری روی امواج مضر نور خورشید دارند، استفاده کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از وضعیت جامعه
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان