Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:29:03 GMT

طراحی لوگو و سوشیال مدیا

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۲۲۹۶

طراحی لوگو و سوشیال مدیا

برندینگ (Branding) یا همان برندسازی یکی از مهم ترین اصول هر کسب و کاری است که استراتژی ها و اصول خاص خود را دارد. دانستن این اصول برای هر بیزینسی الزامی است. هر کس به فراخور حال خود و به تناسب نیاز خود تعریف برند و برندسازی را تغییر داده است. به زبان ساده، برند شما در واقع اعتبار شما در نزد مشتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برند به مشتریان شما می‌گوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند. برند شما، در واقع شخصیت فعلی شما است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای با رقبای دارد.

مجموعه استودیو هنرمند با بیش از 17 سال سابقه، با ترکیب بازاریابی و طراحی به برندها کمک می کند تا موقعیت خود را مشخص کرده، صدایی منحصر به فرد و ارزشی پایدار ایجاد کنند. ما در استراتژی برند، هویت، بسته‌ بندی، طراحی دیجیتال با طراحی لوگو شرکت‌ های کوچک تا بزرگ جهانی کار می‌ کنیم. به طور کلی فعالیت های استودیو هنرمند در زمینه های مختلف برندینگ شامل موارد زیر می باشد:

سوشیال مدیا

در مسیر بازاریابی رسانه‌ های اجتماعی باید مخاطب خود را درست شناخته و بر اساس نیازها و دغدغه‌ های آنان تولید محتوا در سوشیال مدیا بپردازید و به تعامل بپردازید تا افراد تمایل مشارکت با شما و برندتان را داشته باشند. استراتژی انتخابی شما برای فعالیت با هر شبکه اجتماعی باید متفاوت باشد تا بتوانید به اهداف خود برسید.در واقع در این نقطه استودیو هنرمند و یا به طور کلی شرکت های تبلیغاتی به عنوان سوشیال مدیا مارکتر بسته به اینکه سازمان تان تا چه حد بزرگ است، وظایف زیر را عملی می نماید:

با تمام کانال‌‍‌ های سوشال مدیا کار کرده تا بتواند در هر یک فعالیت مربوط به خود آن کانال را از سر بگیرد.
استراتژی‌ های خاص هر شبکه اجتماعی را طراحی و اجرا می نماید و هریک را متناسب با اهداف سازمان برنامه‌ ریزی می کند.
کمپین‌ های مختلف مربوط به هر شبکه را طراحی و اجرا می کند.
به کمک ابزار های تحلیلی می تواند استراتژی‌ های مختلف را تست، اندازه‌‌گیری و گزارش‌ دهی کند.
محتوای سوشال را ایجاد می کند. این محتواها شامل متن، تصویر و ویدئو می‌ باشند.
تقویم محتوایی هر شبکه را به طور مجزا ایجاد می کند.
تمام پست‌ های هر پلتفرم را ویرایش کرده، و پس از تایید برای آن‌ ها برنامه‌ ریزی می کند.
با فالوئرهای برند و طرفداران هر شبکه بتواند تعامل ایجاد کرده و آن‌ها را به مشارکت وا می دارد.
با توجه ترندهای روز جهان به روز بوده و با ابزارهای جدی در حوزه شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی، تکنولوژی و تبلیغات آشنا باشد.
با دیگر برندها و شرکت‌ های حاضر در شبکه‌ های اجتماعی و اینفلوئنسرها ارتباط برقرار می کند.
در مواقع اضطراری، پیشنهاد های کارساز ارائه دهد و مدیریت سوشال مدیا را به درستی پیش ببرد.

به طور کلی هرچه تعداد مخاطبین شما بیشتر باشد ، تعداد لایک و کامنت شما بیشتر می شود و جذابیت پست ها باعث انتشار آن بین کاربران خواهد شد. که این امر موجب ایجاد سیگنال های شبکه های اجتماعی شده و باعث بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می شود.

از نظر طبیعی، پیشرفت در سوشیال مدیا در کوتاه مدت می تواند اتفاق بیافتد. سرعت پیمایش و رشد در این شبکه ها بسیار بالا می باشد و روزانه هزاران پست و مطلب در رابطه با یک موضوع خاص در این فضاها نشر داده می شود.  اما باید توجه داشته باشید که برای بهتر دیده شدن از تولید مطالب و عناوین تکراری در این شبکه ها بپرهیزید و  مطالب جالب و جذاب که  می تواند بازخوردهای فعال زیادی داشته باشد ، منتشر کنید.

فعالیت های مرتبط با تبلیغات در سوشیال مدیا

حضور یافتن در شبکه‌ های اجتماعی
افزایش آگاهی از برند
تعامل با مشتریان کنونی و مشتریان بالقوه از طریق تولید محتوای ارزشمند و جذاب
هدایت کردن ترافیک واقعی و ارگانیک به سمت وب‌ سایت

طراحی لوگوی مینیمال

سبک مینیمالیسم در طراحی لوگو مینیمال یا هر زمینه دیگری به معنای سادگی در نقاشی، مد، موسیقی و طراحی داخلی در دنیای هنر بوده و به سایر شاخه های هنر نیز راه یافته است . امروزه حتی شاهد طراحی مینیمال در حوزه دیجیتال نیز هستیم. مشخصا هدف اصلی مینیمال رسیدن به سبکی ساده برای آرامش ذهن و دوری از شلوغی های امروزه دنیا می باشد. در واقع در این سبک، ما هر آنچه را که سد راهمان است و از هدف ها

طرفداران این سبک در طراحی لوگوی حرفه‌ ای بر این معتقدند که ساده‌ گرایی در طراحی لوگو، مفهوم و درک آن رابرای مخاطب راحت‌ تر می‌ کند. شاید هم بهتر است بگوییم که لوگوی مینیمال هرگز از مُد نمی‌ افتد.

لوگو مینیمال باعث می شود که برند شرکت شما همیشه و در طراحی لوگو جا خوش بدرخشد. کاربرد رنگ ها و اشکال در طراحی لوگو به سبک مینیمالیسم به نحوی است که سادگی آن حتی در شلوغ ترین مکان ها نیز به چشم می آید. از مزایای لوگو مینیمال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تأثیرگذاری لوگو مینیمال حتی در صفحات کوچک تلفن های همراه نیز پایدار است.
شما می توانید به راحتی از ترکیبات گوناگون رنگ ها برای رویدادهای فصلی بهره برید.
تشخیص و یادآوری لوگو مینیمال برای مخاطبین بسیار آسان است. به عبارتی مخاطبین در همان نگاه اول می توانند لوگوی شما را شناسایی کنند. و این ارتباط بهترین مدل برای برقراری ارتباط صادقانه با مخاطبین به شمار می رود.

باید توجه داشته باشید که مینیمال یک سبک طراحی لوگو است، نه یک نوع . انواع لوگو از جمله مونوگرام، تایپوگرافی یا پیکتوگرافی را می‌ توان به صورت پیچیده و ساده طراحی کرد.از لوگوی مینیمال در کسب و کار ها و بیزینس های مختلفی استفاده شده است و هدف اصلی لوگو، ماندگاری یک برند یا کسب و کار در ذهن مخاطبان است. ساده بودن لوگوهای مینیمال نیز به تمامی این ماندگاری را در ذهن ایجاد می‌ کند. برای همین لوگوهای ساده و خلاصه، همواره نصف راه را طی کرده‌اند. از جمله کسب و کارهایی که می‌توانند برای طرح لوگوی خود به سراغ مینیمالیسم بروند:

فروشگاه: اگر صاحب فروشگاه هستید و یک برند برای محصولات خود ایجاد نموده اید، لوگوی مینیمال برای شما مناسب است.

املاک: اگر در حوزه املاک و خرید و فروش خانه و ملک کار می‌ کنید، داشتن یک لوگوی مرتبط و ساده بسیار در جذب نظر مخاطبان شما تاثیرگذار خواهد بود.
رستوران: شما هم می‌ توانید از لوگو های پیچیده و شلوغ و هم از لوگو های ساده برای کسب و کار خود استفاده کنید. لوگو مینیمال برای رستوران و استفاده از آبجکت‌ های مرتبط ساده شده. می‌تواند احساس بسیار خوبی از برند شما در ذهن مخاطبان ایجاد کند.
باشگاه: صاحبان فیتنس، باشگاه، کلاس‌های یوگا، ماساژ و … نیز به همان انداز می‌توانند از لوگوهای ساده و مینیمال بهره ببرند.
طراحی جواهرآلات: طراحان جواهرآلات نیز در طرح های خود از اصول مینیمال بسیار استفاده می‌کنند. حال همین سادگی را در لوگوی این نوع کسب و کار نیز می‌ توان به زیبایی به کار برد.
نشریه‌ ها: مجله‌ ها و ژورنال‌ ها و نشریه‌ ها نیز می‌ توانند با توجه به حوزه تخصصی کاری خود به طراحی لوگوی مینیمال روی بیاورند.

منبع: فارس

کلیدواژه: لوگو سوشیال مدیا کسب و کار کار طراحی لوگو سوشیال مدیا کسب و کار شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است، گفت: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر، تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر تکریم و احترام جامعه رسانه‌ای اصفهان از سوی مدیریت شهری اظهار کرد: افزایش ظرفیت نقدپذیری، تکریم اصحاب رسانه و در دسترس بودن مسئولان شهری برای پاسخگویی به جامعه رسانه‌ای اصفهان با هدف ایجاد تعامل و هم‌افزایی با رسانه‌ها رویکرد مدیریت شهری در این دوره بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در سال گذشته به برگزاری ۲۶ جلسه تخصصی با رسانه‌های این کلان‌شهر پرداخته است، افزود: ۴ تور رسانه‌ای و ۲۳ افتتاحیه که در مجموع شامل ۵۳ رویداد می‌شود، سال گذشته از سوی شهرداری این کلان‌شهر با اصحاب رسانه برگزار شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری آماده تعامل با جامعه‌رسانه‌ای و پاسخگویی به آن‌ها است، تصریح کرد: سال گذشته این مجموعه به‌طور مستمر هر هفته با اصحاب رسانه تعامل داشته و در ارتباط بوده است.

معرک‌نژاد با بیان اینکه طی دو سال گذشته شهرداری اصفهان به بسترآفرینی برای ایجاد تعامل بیشتر و ارتباط با رسانه پرداخته است، گفت: سال گذشته ۶۶ برنامه تلویزیونی و حدود ۴۰ برنامه رادیویی با حضور شهردار و مسئولان شهری اجرا شد، همچنین در راستای این بسترسازی و برای بررسی چالش‌ها و مشکلات اصحاب رسانه با خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران این کلان‌شهر نیز ارتباط مکرر و پیوسته‌ای داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم، خاطرنشان کرد: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و رسانه‌ها در این امر خطیر نقش بسیار پررنگ و قابل اهمیتی دارند.

کد خبر 747886

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند؟
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند
  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • EXEED در راس هرم نوآوری چری