Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از نبود ابتلای جدید به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

جاسم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام، اظهار کرد: تاکنون تعداد ۷۹ هزار و ۶۲۳ نفر بیمار مبتلابه کرونا در کل استان بستری‌شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان آمار بیماران جدید مبتلابه ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، افزود: در این بازه زمانی هیچ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی‌نشده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با تأکید بر اینکه درحال‌حاضر سه بیمار مبتلابه کرونا در مراکز درمانی استان ایلام بستری هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت اخیر هیچ بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری نیستند و تاکنون کل آمار بهبودیافته‌ها ۷۸ هزار و ۳۸۲ نفر بوده است.

محمدی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی براثر ابتلاء به کرونا در استان ایلام گزارش نشده و مجموع فوت‌شدگان ناشی از کرونا تاکنون یک هزار و ۲۵۲ نفر بوده است

کد خبر 581076

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمار کرونا در ایلام کرونا در ایلام وضعیت کرونا در ایلام آمار بستری های کرونا در ایلام فوت شدگان کرونا در ایلام دانشگاه علوم پزشکی ایلام بهبودیافتگان کرونا در ایلام ایلام استان ایلام آمار کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان ایلام ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: آتش‌سوزی و انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
سید حمیدحسینی افزود:پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که یکی از مصدومین جوانی حدودا ۴۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.
وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر حادثه خانمی ۶۰ ساله انجام شده و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی حکیم منتقل شد.

دیگر خبرها

  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز