Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: برخی مواقع فیلم و تصاویری از معدوم‌سازی و زنده زنده نابود کردن تعدادی جوجه در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود، که این اتفاق ناخوشایند ضمن برانگیختن احساسات عمومی، باعث انتقادات فراوانی از سوی رسانه‌ها و نخبگان شد، در این راستا جهادگران تحقیقات میدانی را برای علت‌یابی و پیشگیری آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه گران بودن نهاده‌ها و مشکلات مالی مرغداران باعث چنین تصمیمی شده است، گفت: در این راستا با سازمان جهاد کشاورزی استان وارد مذاکره شدیم، تا این جوجه‌ها در اختیار بسیج سازندگی قرار گیرد و با همراهی گروه‌های جهادی روستایی بین خانواده‌های بی بضاعتی که توانایی پرورش آنها را دارند، به صورت رایگان توزیع شود.

وی با بیان اینکه در فاز نخست ۳۶ هزار عدد جوجه سه روزه و پنج روزه در مناطق روستایی توزیع می‌شود، امروز نخستین گام‌ها در این زمینه برداشته شده و توزیع در ارومیه انجام شد، گفت: از فردا نیز مسئولین گروه‌های جهادی روستایی سایر شهرستان‌ها امر توزیع را انجام می‌دهند.

رحمانی با بیان اینکه طرح توزیع رایگان جوجه‌های سه روزه و پنج روزه در استان اجرا می‌شود، اضافه کرد: فاز نخست این طرح در استان ما آغاز شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه یک هزار و ۳۲۰ گروه جهادی روستایی در این زمینه مشارکت خواهند کرد، گفت: مرحله دوم نیز بعد از اعلام جهاد کشاورزی استان اجرا می‌شود.

رحمانی بیان کرد: در این شرایط تحریم ظالمانه کشور، بایستی شرایط جهش تولید را در همه زمینه‌ها از جمله صنعت طیور گوشتی فراهم کرد، تا علاوه بر تأمین نیاز کشور، صادرات هم توسعه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: البته این امر نیازمند همکاری همه دست اندرکاران شامل تولیدکنندگان، تشکل‌های صنفی و دستگاهای اجرایی دولتی است، تا روند فعلی قیمت‌ها اصلاح و شرایط بهبود وضعیت تولیدکنندگان مرغ گوشتی و جوجه یک روزه فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معدوم سازی اصلاح قیمت مرغ گوشتی طیور جهاد کشاورزی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی