Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:52:55 GMT

زیارت حرم امام رضا (ع) بعد از ۱۰ سال/حال دلم خوب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۲۹۳۱

زیارت حرم امام رضا (ع) بعد از ۱۰ سال/حال دلم خوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سحر جامیشی مددجوی کمیته امداد که در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس سفر کرده بود پیرامون این سفر گفت: ۲۱ سال سن دارم و مدرک دیپلم داشته و برای کنکور خودم را آماده می‌کنم. از شهرستان خرامه برای زیارت به مشهد مقدس سفر کردم.

وی پیرامون این سفر زیارتی افزود: سفر امسال من چهارمین سفر من به مشهد مقدس بود و آخرین باری که برای زیارت به مشهد رفتم ۱۰ سال پیش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفر آنقدر برای من زیبا و لذت بخش بود که احساس بسیار خوب و بیادماندنی از این سفر برای من باقی مانده است.

این مددجوی کمیته امداد خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات بی نظیر و خاطره انگیزی که برای من در این سفر زیارتی به مشهد مقدس روی داد این بود که وقتی در هوای حرم امام رضا (ع) قرار گرفتم تغییرات روحی و اعتقادی فراوانی را در خود حس کردم.

خانم جامیشی اضافه کرد: یکی دیگر از خاطره‌های بیادماندنی من در این سفر زیارتی اقدام غافلگیر کننده خانم زارع از کارمندان کانون بود که مغنعه هایی به ما داد که همرنگ با پوشش خادمان امام رضا (ع) بود. زمانی که در حرم تردد می‌کردیم همه زائران فکر می‌کردند که ما از خادمان حرم این امام عزیز هستیم و به همین دلیل نیز خیلی به ما احترام می‌گذاشتند.

وی پیرامون سفر چهار روزه خود و دوستانش به مشهد مقدس اشاره کرد و یادآور شد: بخش عمده‌ای از سفر خودمان به مشهد را در حرم امام رضا (ع) سپری کردیم و این مکان مقدس آنقدر با حس و حال بود که دلمان نمی‌خواست وقت خود را به امور دیگری اختصاص بدهیم.

این مددجوی کمیته امداد عنوان کرد: یکی دیگر از حس‌های بسیار خوبی که دارم این است که با این سن کمی که دارم امام رضا (ع) چهار بار من را طلبیده است و من هم موفق شدم که هربار زیارت‌های بسیار خوبی را انجام بدهم.

خانم جامیشی پیرامون نخستین لحظه‌ای که حرم را مشاهده کرد اظهار داشت: نخستین لحظه‌ای که چشمان من به بارگاه ملکوتی و آسمانی حرم امام رضا (ع) را دید اشک شوق ریختم و نکته جالب اینکه اختیار این اشک‌ها را هم نداشتم.

وی در بخش دیگر سخنان خود افزود: من یک دانش آموز هستم و کنکور مقطع بسیار مهم و سرنوشت سازی در زندگی من است. برای همین هم از امام رضا (ع) درخواست کردم که به من کمک کند تا در کنکور قبول شوم. اگر در کنکور موفق شوم حتماً نذری که برای امام رضا (ع) را درنظر گرفتم که همان انجام خادمی حرم ایشان است را بجا خواهم آورد تا به ایشان خدمت کنم.

این مددجوی کمیته امداد ادامه داد: سفر زیارتی من به شهر مشهد مقدس به تنهایی نبود و به صورت گروهی به این سفر رفتیم. در واقع تعداد ما برای این سفری زیارتی حدود ۴۰ نفر بود.

خانم جامیشی خاطرنشان کرد: این سفر من به مشهد حال دلم را خوب کرد و تأثیر فراوانی را در روحیه من گذاشت. این تغییر روحیه به صورتی بود که نسبت به قبل که افسردگی گرفته بودم خیلی شادتر و باروحیه تر شدم.

وی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: سفر زیارتی به مشهد مقدس آنقدر برای من خاطره انگیز و بیادماندنی بود که اگر در آینده هم چنین موقعیتی برای من پیش بیاید گزینه نخست من برای سفر مشهد و زیارت حرم امام رضا (ع) خواهد بود.

کد خبر 5511514 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد زیارت امام رضا ع شهرداری تهران شورای شهر تهران مترو قطار علیرضا زاکانی سازمان محیط زیست حج تمتع قوه قضاییه ترافیک سرقت صندوق امانات بانک ملی پلیس راهور طوفان شورای عالی استان ها دادستانی تهران مددجوی کمیته امداد حرم امام رضا مشهد مقدس سفر زیارتی برای من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)

در مراسم وداع با پیکر ۲ شهید گمنام که امشب با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم در شبستان امام خمینی حرم مطهر کریمه اهل بیت برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بر ادامه راه این اسوه‌های ایثار و شجاعت تأکید کردند.

پیکر این دو شهید گمنام عصر فردا چهاردهم اردیبهشت، در آستانه شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان آل یاسین قم تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

این شهدای والامقام در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • تصمیم‌گیری‌های کلان زیارتی با کمک «مرکز ملی داده‌های زیارت»
  • اجتماع عظیم مردم متدین مشهد مقدس در حمایت از طرح «نور» 
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر