Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی روز شنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی روغن خوراکی در یکی از واحدهای تولیدی در منطقه طارم سفلی شهر قزوین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.  

وی افزود: ماموران به همراه نماینده سازمان تعزیرات و جهاد کشاورزی به واحد تولیدی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۳۳ تن و ۴۶۳ کیلوگرم روغن نباتی احتکار شده کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوط بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۵ تن کود شیمیایی قاچاق در قزوین 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۱۵ تن کود شیمیایی قاچاق در عملیات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این یگان خبر داد.  

سرهنگ مهدی حاجیان راد اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با پدیده شوم قاچاق و عرضه خارج از شبکه و در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر انتقال محموله کود شیمیایی قاچاق با استفاده از یک دستگاه کامیون از مسیر بوئین زهرا به قزوین پوشش انتظامی این محور در دستور کار ماموران این یگان و کلانتری ۱۳ باهنر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری کامیون مورد نظر را شناسایی کرده و پس از توقف در بازرسی از آن ۱۵ تن کود شیمیایی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف نمودند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالای مکشوفه را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: پس از هماهنگی قضایی کودهای شیمایی و کامیون تحویل جهاد کشاورزی استان شد.

توقیف ۴۷ ماینر قاچاق در بوئین زهرا

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو وانت آمیکو و کشف ۴۷ ماینر قاچاق در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.  

سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت "آمیکو" مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوط، بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۷۷ کیسه آرد قاچاق در تاکستان 

 فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف ۷۷ کیسه آرد قاچاق به ارزش تقریبی ۵۸۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ علی عزیزی در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با پدیده قاچاق، عوامل انتظامی بخش خرمدشت حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه نیسان  مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۷۷ کیسه ۵۰ کیلویی، جمعا سه تن و ۸۵۰ کیلو آرد قاچاق، بدون مجوز قانونی و با هدف توزیع خارج از شبکه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با بیان اینکه ارزش تقریبی آرد کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان ۵۸۰ میلیون ریال است، افزود: در همین رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف پنج راس احشام قاچاق در آوج

سرپرست فرماندهی انتظامی آوج از توقیف دو دستگاه نیسان حامل پنج راس گاو قاچاق در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ زرینی، اظهار داشت: ماموران یگان امداد در راستای طرح مبارزه با قاچاق به ۲ دستگاه نیسان حامل احشام مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود:در بررسی‌های اولیه مشخص شد که دو خودرو  حامل پنج راس گاو قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان آوج با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی احشام مکشوفه را چهار میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: دو نفر راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ زرینی خاطرنشان کرد: پلیس با قاچاقچیان و افرادی که برای سودجویی اقدام به قاچاق می کنند برخورد قانونی خواهد کرد.

برچسب‌ها پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین روغن خوراکی سازمان تعزیرات حکومتی احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین روغن خوراکی پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین روغن خوراکی سازمان تعزیرات حکومتی احتکار کود شیمیایی قاچاق فرمانده انتظامی ریال برآورد میلیون ریال ارزش تقریبی بوئین زهرا یک دستگاه معرفی شد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید