Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نجف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت درمان و قاچاق کالا و ارز تعداد ۷۱۴۳ فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده است، افزود: از این تعداد ۶ هزار و ۲۲۰ فقره توسط شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.

وی با اشاره به رشد دو برابری تعداد پرونده‌های تخلف در استان، افزود: صاحبان این پرونده‌ها به ۷۷۴ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند که از این تعداد پرونده تعداد ۶۳۴۰ فقره مربوط به بخش کالا و خدمات و تعداد ۶۴۷ فقره مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز و تعداد ۱۵۶ فقره مربوط به پرونده‌های بهداشت و درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجف زاده ادامه داد: شعب رسیدگی کننده به جرایم قاچاق کالا و ارز استان از ۶۴۷ فقره پرونده وارده مربوط به این بخش به تعداد ۵۶۵ فقره رسیدگی و متهمین را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت ۶۹۳ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین در بخش کالا و خدمات نیز از تعداد ۶۳۴۰ فقره پرونده وارده به ۵۵۰۶ فقره رسیدگی و متهمین را به پرداخت ۷۹ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جزای نقدی و در بخش بهداشت و دارو و درمان نیز از ۱۵۶ فقره پرونده وارده به ۱۴۹ فقره رسیدگی و متهمین را به پرداخت ۹۲۲ میلیون ریال جزای نقدی و پلمپ و ضبط ملزومات برخی از مراکز غیر مجاز پزشکی محکوم کردند.

نجف زاده همچنین از صدور مجازات‌های غیر نقدی از قبیل ضبط کالاها و ارز قاچاق و خودروهای حامل کالاهای قاچاق به نفع دولت، تعطیلی و پلمپ واحدهای متخلف، نصب پارچه و ممهور کردن پروانه واحدهای متخلف به مهر تخلف، حبس بدل از جزای نقدی متخلفین، معدوم کردن کالاهای فاسد و … برای تعدادی از محکومین خبر داد.

کد خبر 5511521

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی حسین نجف زاده پرونده تخلف صنفی بوشهر کرمانشاه دهه کرامت خروج قطار از ریل خطبه های نماز جمعه سفر استانی ویروس کرونا مشهد خراسان رضوی اردبیل میلاد امام رضا ع آمار کرونا امام رضا ع میلیون ریال جزای نقدی تعزیرات حکومتی فقره پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه برای گرانفروشی خودرو

نمایندگی فروش خودرو در تعزیرات حکومتی شیراز به دلیل گرانفروشی یک دستگاه خودرو جریمه شد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف