Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:42:30 GMT

قرارگیری تویسرکان و فامنین در شرایط زرد کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۳۱۸۳

قرارگیری تویسرکان و فامنین در شرایط زرد کرونایی

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، گفت: دولت سیزدهم با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود از جمله تلاش کادر بهداشت و درمان و واکسیناسیون جامعه هدف دغدغه و نگرانی مردم در زمینه ابتلاء به کرونا را رفع کرد.

وی با بیان اینکه با تلاش کادر سلامت و همکاری سایر نهادها، آمار مبتلایان به کرونا روز به روز رو کاهش یافته و در روزهای متوالی، مرگ و میر روزانه کرونا در کشور به صفر رسیده، اظهار کرد: تلاش مسئولان برای مهار کرونا در اوراق زرین تاریخ کشور ثبت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تیزبینی و دقت نظر رئیس جمهور و تلاش سایر نهادها از جمله وزارت بهداشت توانستیم بر این ویروس غلبه کنیم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: این توفیق با وجود شدیدترین تحریم‌ها در زمینه دارو و دسیسه‌های دشمن به دست آمد و نتیجه تحریم کشورمان دستیابی ایران به ۶ مورد واکسن کرونا مورد تأیید جامعه علمی است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته دلهره و نگرانی‌هایی در زمینه شیوع کرونا زیاد بود اما با تدابیر صورت گرفته امسال دیگر دغدغه کرونا رفع شده، افزود: پرستاران و کادر درمان در جبهه اول مقابله با ویروس کرونا هستند و در ۲ سال و چهار ماه گذشته جهادگونه برای مقابله با این بیماری تلاش کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد به خصوص کادر درمان داوطلبانه در زمینه مهار کرونا تلاش کردند بنابراین با توجه به فروکش کردن این بیماری، باید نسبت به جذب و تبدیل وضعیت این افراد پیگیری و تلاش شود.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه آئینی با هدف تجلیل از همه افراد مؤثر در مقابله با بیماری کرونا از جمله نیروهای داوطلب برگزار شود تا بدانند نظام و حاکمیت قدردان خدمات آنها هستند، اضافه کرد: نیروهای داوطلبی که در دوران سختی و مشقت دوشادوش کادر درمان برای مهار کرونا علاقه مندانه و ایثارگرانه تلاش کردند بهترین نیرو برای به کارگیری در بدنه دانشگاه علوم پزشکی استان هستند

وی یادآور شد: می‌توان از ظرفیت‌های خالی ایجاد شده پس از بازنشسته شدن افراد شاغل در علوم پزشکی، جابجایی نیروها و بهره برداری طرح‌های در دست اجرا از جمله بیمارستان اکباتان، برای جذب نیروهای داوطلب و پیشگام در مهار کرونا استفاده کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه هشت شهرستان تابعه این استان در وضعیت آبی و ۲ شهرستان تویسرکان و فامنین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، افزود: با توجه به فروکش کردن بیماری از این پس جلسات ستاد کرونا ماهانه برگزار می‌شود اما در مواقعی می‌توان نشست‌های اضطراری برگزار کرد برای نمونه با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی باید از تدابیر لازم برای این روز پیش‌بینی شود.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: برای شرایط پس از کرونا از جمله ترمیم آسیب‌های ناشی از کرونا و سبک زندگی نشست‌هایی با کارشناسان توانمند و اهل فن برگزار کند.

کد خبر 5511544

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا قاسمی فرزاد همدان تویسرکان بوشهر کرمانشاه دهه کرامت خروج قطار از ریل خطبه های نماز جمعه سفر استانی ویروس کرونا خراسان رضوی مشهد اردبیل میلاد امام رضا ع آمار کرونا امام رضا ع مهار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از برف‌روبی ۷۰ هزار مترمکعبی محور گنجنامه- تویسرکان خبر داد و اعلام کرد: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل از این محور عبور کنند چراکه احتمال ریزش سنگ‌ریزه در برخی از مقاطع وجود دارد.

مهرداد آهکی ادامه داد: از ابتدای عملیات بازگشایی محور گنجنامه- تویسرکان افزون بر ۱۵ هزار مترمکعب خاکریزی در نقاط پرتگاهی، ۶۰۰ مترمکعب ترانشه‌برداری و ریزش‌برداری، ۱۷۰ تن آسفالت گرم برای لکه‌گیری، ۱۹۰ مورد لق‌گیری سنگ‌های بزرگ و ... در این مسیر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات ایمن‌سازی این محور همچنان ادامه دارد، گفت: هم‌اکنون دو اکیپ لکه‌گیری و چاله‌گیری، یک اکیپ تعمیر و نصب گاردریل و یک اکیپ نصب نیوجرسی به همراه دو اکیپ گشت راهداری در محور گنجنامه مشغول فعالیت هستند.

آهکی تأکید کرد: از تمامی رانندگانی که قصد تردد در مسیر فوق را دارند، درخواست داریم با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل از محور گنجنامه- تویسرکان عبور کنند چراکه احتمال ریزش سنگ‌ریزه در برخی از مقاطع وجود دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری استان، وی بیان کرد: گشت‌های راهداری به صورت ۲۴ ساعته مشغول پایش و گشت‌زنی در محور فوق هستند و سامانه گویای ۱۴۱ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادات همه همشهریان است.

آهکی یادآور شد: محور گنجنامه- تویسرکان به طول ۲۴ کیلومتر جزو مسیرهای فرعی و کوهستانی استان همدان محسوب می‌شود که هر ساله از اواخر آذرماه به علت بارش سنگین برف، کولاک شدید، احتمال ریزش سنگ و نبود ایمنی کافی با پیشنهاد پلیس‌راه استان و موافقت کمیسیون ایمنی راه‌ها، مدیریت بحران استانداری و راهداری مسدود می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارش شدید باران در ۶ استان هشدار طغیان رودخانه ها در ۳ استان مسیر جنوب - شمال جاده کندوان به مدت ۲ روز مسدود می‌شود

دیگر خبرها

  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • افتتاح چند طرح بهداشتی در تویسرکان و کبودراهنگ
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!