Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مصطفی سعیدی سیرایی  در ادامه شنبه های پروژه گردی مدیریت شهری کرج با حضور در منطقه سه این شهرداری اولویت های عمرانی این منطقه را مورد بررسی قرار داد.
وی مزایای بازدیدهای دوره‌ای را فراتر از رفع مشکلات این مناطق دانست و عنوان کرد: علاوه بر رفع‌ و رجوع معضلات نقاط مختلف شهر، در این بازدیدها می‌توان ظرفیت‌های مناطق را به شکل دقیق‌تر مورد رصد و پایش قرارداد و با برنامه‌ریزی‌های اصولی، نقاط مختلف شهر را به سمت آبادانی و توسعه‌یافتگی رهنمون کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار کرج با بیان اینکه امروز رویکرد مدیریت شهری توجه به مطالبات شهروندان است، با تکیه‌ بر برنامه‌ریزی برای بازدیدهای محله‌ای به‌ عنوان راه‌حلی مناسب برای پاسخگویی به تقاضاهای مردمی، این رویه به‌سرعت در مدیریت شهری نهادینه می‌شود.
سعیدی سیرایی تأکید کرد: حضور در مناطق  به این دلیل است که در کنار مدیران باشیم و دستورات و مکاتبات برای اجرای اقدامات در منطقه در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد و این مدیران هستند که بیشترین مسوولیت را در اجرای فعالیت‌های و اقدامات در منطقه رادارند.
شهردار کرج در  ادامه صحبت‌های خود در خصوص اجرای طرح جهادی علمداران خدمت گفت: حضور همه مناطق در یک محله از منطقه می‌تواند اثر مطلوبی در اجرای این طرح و رفع مشکلات شهروندان داشته باشد.
اقدامات عمرانی علاوه بر رفع مشکلات شهروندان پیوست فرهنگی داشته باشد
شهردار کرج با اشاره به اینکه اولویت‌ پیشروی مدیریت شهری انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی است، گفت: کرج در زمان حاضر با توجه به پیشرفت‌های خوب عمرانی در زمینه ارتقای فرهنگی و اجتماعی نیز باید پیشرو باشد.
سعیدی سیرایی اقدامات و برنامه‌های فرهنگی را یکی از اصلی‌ترین روش‌ها جهت رسیدن به انضباط شهری و مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری شهر دانست.
وی همچنین در خصوص اقدامات و برنامه عمرانی در این منطقه که از سوی مدیر و مسئولین منطقه مطرح شد، به شناسایی ساختمان‌های ناایمن در سطح منطقه و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز تأکید کرد.
سعیدی سیرایی در خصوص لوله‌گذاری در خیابان ولیعصر (عج) منطقه سه شهرداری کرج  اظهار داشت: با توجه به اینکه احداث کلکتور در این محدوده علاوه بر هزینه زیاد، زمان‌بر نیز است و  در حال حاضر جزو اولویت شهرداری نیست، با انجام اقدامات لایروبی می‌توان بسیاری از مشکلات در این محدوده را مرتفع کرد.
وی همچنین در خصوص آسفالت بلوار ارم و اصلاح هندسی در این محدوده و احداث زمین فوتبال پارک خالو باقری که از مطالبات شهروندان این منطقه است، دستورات لازم را صادر کرد.
شهردار کرج همچنین در خصوص مدیریت پیمانکار خاک و نخاله که از موضوعات مهم در مناطق بود و اجرای طرح یک روز در میان جمع‌آوری پسماند نکات و پیشنهادهایی برای اجرای هرچه بهتر این طرح ارائه نمود.
شهرداری کرج ۱۰ منطقه شهری دارد.

برچسب‌ها مناطق محروم شهرداری کرج کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق محروم شهرداری کرج کرج مناطق محروم شهرداری کرج کرج سعیدی سیرایی مدیریت شهری شهردار کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم شوقی ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: در یک سال گذشته عمر خدمتی ام به وعده‌هایی که دادم یا تحقق یافته و یا در حال انجام است.

شهردار رشت به اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی در این شهر بیان کرد: در برخی پروژه‌های عمرانی شهری رشت از تعهدات جلوتر هستیم.

شوقی با اشاره به اقدامات رضایت بخش مدیریت شهری در اجرای طرح میثاق رشت اضافه کرد: تقاطع حمیدیان و رودباری بالای ۲۰ درصد پیشرفت، تقاطع شهید باهنر بالای ۳۰ درصد پیشرفت و تقاطع امام حسین نزدیک به ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از کار سخت و زیر زمینی پروژه میثاق به اتمام رسیده است، افزود: کارها با همراهی مردم و دستگاه‌های اجرای به سرعت در حال انجام است.

شهردار رشت از پیشرفت ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت خبر داد و اضافه کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر، رشت به کارگاه عمران و آبادانی تبدیل شده است.

به گفته شوقی، ساخت سرویس بهداشتی، ساماندهی کف پوش‌ها، لایروبی رودخانه‌ها، ممیزی املاک، اجرای آسفالت و بازگشایی معابر شهری بخشی از اقدامات مدیریت شهری رشت بوده است.

وی با اشاره به الکترونیکی کردن خدمات شهری رشت افزود: ۵۰ درصد خدمات شهری رشت الکترونیکی شده و مابقی هم در دست اقدام است و الکترونیکی شدن صدور پروانه ساختمانی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6091195

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت