Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف لندکروز قاچاق ۶۰ میلیارد ریالی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف یک دستگاه تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی مرودشت با اقدامات فنی از پارک یک خودرو لندکروزر قاچاق در یکی از خیابان‌های این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک سواری لندکروزر خارجی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش خودرو مذکور را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کامیون حامل احشام توقیف شد

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۸۴ رأس گوسفند قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و احشام، ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد این کامیون حامل ۸۴ رأس گوسفند قاچاق و بدون مجوز از دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه ارزش احشام قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف ۳۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در مهر

فرمانده انتظامی شهرستان مهر گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی، ۳۵۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ بهادر رزمجوئی گفت: به منظور اجرای طرح برخورد با خودرو‌های حامل کالای قاچاق، مأموران پلیس آگاهی مهر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

او گفت: ماموران دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۳۵۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

سرهنگ رزمجویی با اشاره به اینکه بنا به نظر کارشناسان ارزش سیگار‌های مکشوفه ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده خودرو‌های حامل بار قاچاق موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳۳ راس گوسفند قاچاق از سواری‌های شوتی

جانشین انتظامی فسا از کشف ۳۳ راس گوسفند قاچاق در بازرسی از ۳ دستگاه سواری شوتی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رضایی گفت: ماموران انتظامی فسا حین گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به ۳ دستگاه پژو ۴۰۵ و تیبا که با سرعت در حال تردد بودند مشکوک و پس از دستور ایست آن‌ها را با اقدامات فنی و تخصصی توقیف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو‌ها ۳۳ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز بهداشتی کشف و رانندگان نیز دستگیر شدند.

جانشین انتظامی فسا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را ۶۶۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: رانندگان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و احشام مکشوفه تحویل ستاد تملیکی شد.

کشف ۹ دستگاه ماینر قاچاق در منزل مسکونی

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از کشف ۹ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ مهراب زارع‌پور گفت: ماموران پلیس آگاهی لامرد با اقدامات فنی و تخصصی از خبری مبنی بر نگهداری تعدادی ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل خالی از سکنه ۹ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به همراه متعلقات کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش ماینر‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: برخورد با قاچاق به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

برخورد قاطع پلیس اوز با قاچاق کالا

فرمانده انتظامی اوز از اجرای طرح هدفمند برخورد با قاچاق کالا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هادی محمدیان گفت: طی یک ماه گذشته با هماهنگی مقام قضائی طرح برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی با کنترل محور‌های مواصلاتی و همچنین شناسایی انبار‌های حامل کالای قاچاق موفق شدند ۴۰ راس احشام، ۳ دستگاه موتور سیکلت، یک دستگاه مینی خودرو گلف، ۱۲ دستگاه کولر گازی و ۳۰ عدد انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی اوز گفت: در اجرای طرح فوق ۱۰ دستگاه خودرو که در قاچاق کالا فعالیت داشتند توقیف و روانه پارکینگ شدند و در این خصوص ۱۵ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ محمدیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه کالای قاچاق مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف برنج و کود قاچاق از یک انبار در خرامه

فرمانده انتظامی خرامه از کشف برنج و کود قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال در بازرسی از یک انبار خبر داد.

سرهنگ زمان اله کریمی گفت: در جهت مبارزه با واردات قاچاق، ماموران پلیس آگاهی از خبری پیرامون یک انبار برنج قاچاق در یکی از محله‌های شهرستان خرامه مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند ۳۱ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم برنج و ۶۰۰ کیلو کود خارجی قاچاق و بدون مجوز قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف موتورسیکلت قاچاق در زرین‌دشت

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد گفت: ماموران انتظامی زرین‌دشت به منظور اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که موتورسیکلت فوق قاچاق و از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است، گفت: کارشناسان ارزش آن را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی زرین دشت گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۹ دستگاه تلویزیون قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۹ دستگاه تلویزیون قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه وانت پراید خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: تیمی از ماموران کلانتری ۳۷ بهارستان هنگام گشت زنی در منطقه کیان آباد به یک دستگاه وانت پراید حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیبشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو، ۹ دستگاه تلویزیون ال‌ای‌دی خارجی قاچاق و بدون هرگونه مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و روانه دادسرا شد، گفت: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد ریال بر آورد کرده‌اند.

کشف تریاک از خودرو پراید در استهبان

فرمانده انتظامی استهبان از کشف ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین اکبرپور گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استهبان هنگام ایست و بازرسی مقطی در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پراید مشکوک و دستور ایست را دادند.

او گفت: راننده بدون توجه به اخطار پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و راننده دستگیر شد، گفت: در این خصوص ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و ۲۰۷ با ۳ سرنشین که اسکورت محموله بودند نیز توقیف و روانه دادسرا شدند.

کامیون حامل مرغ‌های زنده قاچاق متوقف شد

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات گفت: ماموارن یگان امداد در بازرسی از یک کامیون ۲ هزار قطعه مرغ زنده بدون مجوز حمل را کشف کردند.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی گفت: ماموران یگان امداد بوانات هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده که قصد خروج از شهرستان داشت مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از این کامیون ۲ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و بدون مجوز بهداشتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی بوانات با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش مرغ‌های مکشوفه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر حوادث و انتظامی قاچاق خودرو فرمانده انتظامی شهرستان بازرسی از این خودرو شهرستان خبر کارشناسان ارزش محور های مواصلاتی میلیون ریال برآورد قاچاق و بدون مجوز ماموران انتظامی ۶۰ میلیارد ریال بازرسی از یک اقدامات فنی قاچاق به ارزش قاچاق کالا گوسفند قاچاق یک دستگاه کشف ۹ دستگاه دستور کار کامیون حامل خارجی قاچاق متوقف کردند کالای قاچاق پلیس آگاهی مقام قضائی اجرای طرح ۲ میلیارد قاچاق کشف موفق شدند زرین دشت کشف شده کشف شد او گفت یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس

 مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز 

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در انبار متروکه در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ عبدالرضا ضربت جانشین فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران کلانتری ۲۵ شریف آباد از دپو مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق در انباری متروکه مطلع شدند.

او افزود: ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی محل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این مکان ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: مبارزه جدّی با قاچاق کالا و سوخت جزء اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دپو سوخت قاچاق از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس را مطلع کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

فرمانده انتظامی خفر از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حجت‌اله احمدیان فرمانده انتظامی خفر اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

جانشین فرمانده انتظامی داراب از کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و توقیف ۳ دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالکریم ساسانی جانشین فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

سرهنگ ساسانی با بیان اینکه در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی