Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهروندان تهرانی سالانه بین ۶۰۰ هزار تا یک میلیون رأس دام زنده خریداری و ذبح می‌کنند، گفت: ۶۰ هزار رأس دام زنده از مراکز سه‌گانه عرضه بهداشتی دام این سازمان خریداری و ذبح می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در اولین جلسه عرضه بهداشتی دام، با اشاره به اینکه شهروندان تهرانی سالانه بین ۶۰۰ هزار تا یک میلیون رأس دام زنده خریداری و ذبح می‌کنند، گفت: ۶۰ هزار رأس دام زنده از مراکز سه‌گانه عرضه بهداشتی دام این سازمان خریداری و ذبح می‌شود که با توجه به ظرفیت این جایگاه‌ها، این مقدار می‌تواند افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه اجرای هر چه باشکوه‌تر مراسم و مناسک دینی از جمله عید سعید قربان و حفظ سلامت خانواده‌ها یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، افزود: در صورتی که شهرداری‌های مناطق ۲۲‌گانه مکان مناسبی در اختیار این سازمان قرار دهند، به منظور تأمین دام مورد نیاز شهروندان با قیمت مناسب، جایگاه‌های موقت عرضه بهداشتی دام در این مناطق احداث می‌کنیم.

فصاحت با تأکید بر اینکه در مراکز عرضه بهداشتی دام سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، خدمات دامپزشکی رایگان به خریداران دام زنده ارائه می‌شود و در صورت ضبط بخشی از لاشه یا تمام آن طبق دستور دامپزشک حاضر در این مراکز، خسارت خریدار پرداخت می‌گردد، خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از انتشار بیماری‌های مشترک بین دام و انسان و حفظ سلامت شهروندان و ارائه خدمات مطلوب در این حوزه، شهر تهران به ۷ جایگاه ثابت عرضه بهداشتی دام مجهز خواهد شد که اکنون سه جایگاه وجود دارد و باید برای ساخت و راه‌اندازی آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه عرضه دام در جایگاه‌های موقت عرضه بهداشتی دام شهرداری تهران علاوه بر تأمین منافع دامداران، منافع خریداران را نیز تأمین می‌کند، اظهار کرد: این سازمان در احداث جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام نه تنها به دنبال سود نیست، بلکه برای حفظ سلامت شهروندان و پاکیزیگی محیط زیست، برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هزینه هم می‌کند.

گفتنی است، نشانی جایگاه‌های سه‌گانه عرضه بهداشتی دام شهرداری تهران در مناطق ۴، ۱۵ و ۱۸ به شرح زیر است:
جایگاه منطقه ۴ به نشانی: تهران‌پارس، حکیمیه، خیابان سازمان آب (شهید برادران باباییان)، کوچه شیدا
جایگاه منطقه ۱۵ به نشانی: بزرگراه امام رضا (ع)، بعد از گردنه تنباکویی، نرسیده به بازار گل امام رضا (ع)
جایگاه منطقه ۱۸ به نشانی: بزرگراه آزادگان، بعد از ورودی احمدآباد مستوفی، گلستان سوم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ذبح دام زنده عرضه بهداشتی دام محیط زیست سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران عرضه بهداشتی دام خریداری و ذبح رأس دام زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است

به گزارش همشهری آنلاین؛ روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد که روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است.

کد خبر 848731 منبع: برنا برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی