Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه ۱۵ شهرداری تهران از اجرای نقاشی دیواری تمثال شهید مدافع حرم قدیر سرلک در این منطقه و جنوب شرق تهران خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایران اکونومیست از شهرداری منطقه ۱۵ تهران، مهدی استرابی اظهار داشت: تصویر شهید مدافع حرم قدیر سرلک به ابعاد ۱۸۰ مترمربع به همت اداره زیباسازی منطقه و سازمان زیباسازی شهرداری تهران در انتهای محله مشیریه میدان شهید قدیر سرلک انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استرابی با اشاره به اقدامات اداره زیباسازی هم‌زمان با دهه کرامت گفت: برپایی مراسم نورافشانی شب گذشته در بوستان آزادگان، نصب ۲۴ تخته پرچم به نام مبارک امام رئوف در میدان بسیج و آذین‌بندی و نورپردازی معابر با ۱۰ هزار متر طول از جمله اقدامات به مناسبت دهه کرامت است.

وی با اشاره به نصب نشان حجمی علی بن موسی‌الرضا (ع) در باب‌الرضای تهران توسط اداره زیباسازی منطقه به مناسبت ولادت امام رئوف (ع) افزود: این نشان حجمی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) و همزمان با دهه کرامت با همکاری سازمان زیباسازی در ابتدای بزرگراه امام رضا (ع) نصب شد.

بر پایه این گزارش؛ هم‌زمان با دهه کرامت پرچم مزین به نام مبارک امام هشتم علی بن موسی‌الرضا (ع) در محل گلزار شهدای ۱۵ خرداد، بزرگراه امام رضا (ع) به اهتزاز درآمد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری تهران ، شهرداری منطقه پانزده تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران قدیر سرلک دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت

طراح این درب با بیان اینکه پیکره چوبی این درب از بهترین چوب‌های چنار سفید، قرمز و چوب گردو، گیلاس، سرخدار و استخوان شتر تهیه شده گفت: این درب، تلفیقی از هنر سنتی و مدرن است.

 فرهاد متین فر مدت زمان ساخت این درب چوبی را ۷ ماه دانست و افزود: در این مدت، ۵ ماه کار دست و ۱۲۰۰ ساعت کار دستگاهی انجام شده است.

متین فر گره چینی بدون چسب و میخ با رنگ‌های طبیعی چوب را از جمله ویژگی‌های این درب بیان کرد.

 متین فر با بیان اینکه خطاطی‌های روی کار را استاد موحد انجام داده گفت: آیه «هو الله الذی لا اله الا هو عالم الغیب والشهادة» در سر درب آن نقش بسته است.

این درب قرار است همزمان با دهه کرامت در ورودی رواق دارالولایه مقابل روضه منوره حرم مطهر رضوی نصب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
  • اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران