Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار الجزایری به بازی دوستانه ایران و تیم کشورش واکنش نشان داد

خبرنگار سرشناس الجزایری معتقد است دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی فوتبال ایران و الجزایر بازی خوبی از آب در خواهد آمد.

به گزارش طرفداری، تیم‌های ملی فوتبال ایران و الجزایر در حالی از ساعت 22:30 فردا شب (یکشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه سحیم بن حمد شهر دوحه قطر به دیدار هم می‌روند که دو تیم پیش از این چهار بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم هر تیم دو برد و دو شکست بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین رویارویی، این تیم ایران بود که در تاریخ 27 مارس 2018 در دیداری دوستانه با نتیجه 2 بر یک حریف آفریقایی خود را شکست داد و حالا الجزایز در اندیشه انتقام گرفتن است.

خبرنگار تسنیم در رابطه با این بازی گفتگویی با شبلی اسحاق خبرنگار سایت الجزایری «dzfoot.com» انجام داد. وی در این باره به تسنیم گفت:

ایران به جام حهانی 2022 قطر صعود کرده و بازیکنان خیلی خوبی همچون مهدی طارمی در اختیار دارد، بنابراین این بازی دوستانه خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.این بازی البته برای الجزایر فرصتی برای انتقام است (باخنده).

او ادامه داد:

این دیدار دوستانه برای برخی بازیکنان تیم ملی ما مهم خواهد بود و جمال بلماضی (سرمربی الجزایر) سعی می‌کند به بازیکنان جدید دعوت شده فرصت بازی بدهد. این فرصت خوبی برای این بازیکنان و هواداران برای دیدن بازی آنهاست.

شبلی اسحاق افزود:

به نظرم دو تیم بازی خوبی را فردا از خود به نمایش خواهند گذاشت. الجزایر تلاش می‌کند با پیروزی در این دیدار، نتایج خوبی که در دو مسابقه اخیرش گرفته را تداوم ببخشد، این در حالی است که ایران هم هدف مشابهی دارد و سعی می‌کند تا با شکست یکی از قدرتمندترین تیم‌های آفریقا خود را برای جام جهانی قطر آماده کند.

تیم تحت‌هدایت جمال بلماضی در پنجره بازی‌های ملی ژوئن و در مرحله انتخابی جام ملت‌های آفریقا 2023 مقابل اوگاندا و تانزانیا به برتری مشابه 2 بر صفر دست یافت.

اخبار داغ 

پست جدید و حاشیه ساز ژوزه مورایس در فرودگاه + عکس ناگفته های بوکسور تیم ملی از شلیک در پارک پردیسان؛ دیگر نمی توانم به رینگ برگردم! انتقال فرنکی دی یونگ به منچستریونایتد | بارسلونا 100 میلیون یورو می خواهد سادیو مانه - بایرن مونیخ | تماس ناگلزمان با بازیکن سنگالی لیورپول

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، روشنک مکبری نژاد، رئیس انجمن علمی طب سنتی ایران با بیان اینکه نهم تا یازدهم خرداد ماه 1403، شاهد برگزاری رویدادی مهم در عرصه ی پزشکی کشور خواهیم بود، اظهار کرد: اولین کنگره ملی طب ایرانی با همت و تلاش انجمن علمی طب سنتی ایران و با حمایت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، برگزار می شود و فرصتی مغتنم برای تبادل دانش، تجربیات و دستاوردهای علمی در زمینه ی این طب کهن و ارزشمند خواهد بود.

رئیس انجمن علمی طب سنتی ایران افزود: طب ایرانی، گنجینه ‌ای بی نظیر از دانش و تجربه هزاران ساله پزشکان و حکیمان این مرز و بوم است که در صورت استفاده از این ظرفیت غنی می ‌تواند در تداوم سلامت و ارتقای کیفیت زندگی مردم نقشی بی‌ بدیل ایفا کند.

 مکبری نژاد با بیان اینکه حفظ و احیای طب ایرانی، رسالتی ملی و وظیفه‌ای خطیر بر دوش همه ی ماست؛ تصریح کرد: برگزاری این کنگره فرصتی ارزشمند برای تبادل دانش و تجربیات در زمینه ی طب سنتی ایران و ارتقای جایگاه این طب کهن و ارزشمند در نظام سلامت کشور است.

وی افزود: این کنگره دریچه ‌ای نو به سوی دستاوردهای علمی نوین در حوزه طب سنتی ایران خواهد گشود و افق‌ های تازه‌ ای را برای درمان بیماری ‌ها و ارتقای سلامت جامعه ترسیم خواهد کرد.

رئیس انجمن علمی طب سنتی ایران با بیان اینکه حضور در این کنگره، گامی در جهت احیای طب ایرانی و حفظ هویت ملی ماست، از تمامی متخصصان، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌ مندان به طب سنتی ایران دعوت کرد تا با حضور فعال در این کنگره، در مسیر اعتلای این طب کهن و ارزشمند گام بردارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم این کنگره نقطه عطفی در تاریخ طب سنتی ایران باشد و شاهد پیشرفت‌ های روزافزون در این عرصه باشیم.

گفتنی است، این کنگره  نهم تا یازدهم خردادماه 1403 برگزار می شود و دارای امتیاز فرهنگی برای اعضای هیات علمی و امتیاز بازآموزی برای پزشکان و داروسازان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده دعوت مهاجم آماتور به تیم ملی اروگوئه؛ بیلسا در بازیِ خیلی خیلی دوستانه دخالتی ندارد
  • دورتموند انتقام بارسا را از پاریس گرفت (عکس)
  • (عکس) ازدحام جمعیت برای عکس گرفتن با هادی چوپان در حرم امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین هدفم در بازی‌سازی بالابردن نام ایران در جهان است
  • مهمترین هدفم در بازی سازی بالا بردن نام ایران در سراسر جهان است
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه