Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل اتحادیه مشاغل تونس تاکید کرد فلسطین افتخار و نمایش ما در جهان است و ما عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد می‌کنیم.

به گزارش ایران اکونومیست، «تونس الیوم» روز شنبه به نقل از «نورالدین الطبوبی» از برگزاری اعتصاب عمومی در ۱۶ ماه ژوئن (۲۶ خرداد) خبر داد و تاکید کرد: ما از رسیدن به خواسته‌های خود کوتاه نمی‌آییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در عین حال گفت: اتحادیه مشاغل تونس سند اصلاحات را امضا نمی‌کند و اتحادیه صوری و نمادین دروغین نخواهد بود.

الطبوبی همچنین مسائل مطرح شده در خصوص تماس ارتش با اتحادیه مشاغل و رد درخواست رئیس جمهوری مبنی بر تعطیلی مقر این اتحادیه را بی‌اساس خواند و در عین حال گفت: نسبت به بازی با امنیت ملی این کشور هشدار می‌دهیم. هر کسی که قصد دارد یک دولت موازی تشکیل دهد باید این اقدام به دور از اتحادیه شکل بگیرد.

اظهارات دبیرکل اتحادیه مشاغل تونس در خصوص عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پس از آن مطرح می‌شود که وزارت خارجه و امور مهاجرت تونس پنجشنبه گذشته اخبار منتشر شده درباره تلاش برای عادی‌سازی روابط بین این کشور و رژیم صهیونیستی را تکذیب و تاکید کرد: تونس علاقه‌ای به برقراری روابط دیپلماتیک با یک اشغالگر ندارد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تونس ، رژیم صهیونیستی ، فلسطین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تونس رژیم صهیونیستی فلسطین اتحادیه مشاغل تونس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم

اتحادیه جهانی علمای مسلمان با صدور بیانیه‌ای خیزش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکایی و سایر کشورها برای حمایت از فلسطین را ستود.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی علمای مسلمان در بیانیه خود خواستار توسعه این جنبش‌های دانشجویی برای توقف نسل‌کشی در نوار غزه شد.

براساس گزارش وبگاه عربی ۲۱، اتحادیه جهانی علمای مسلمان سرکوب تظاهرات اساتید و دانشجوها توسط پلیس آمریکا و آلمان در محوطه‌های دانشگاه‌ها را محکوم و اعلام کرد: «گویی با یک دولت دیکتاتوری روبه‌رو هستیم.»

این اتحادیه کشتارجمعی بی‌وقفه را محکوم و خواستار توقف جنگ خونین در نوار غزه و دفاع از ملت فلسطین در این باریکه و کرانه باختری علیه ارتش رژیم اشغالگر شد.

اتحادیه جهانی علمای مسلمان در بیانیه خود با مطرح کردن سوالاتی تاکید کرد: «چگونه نهادهای بین‌المللی و کشورها می‌توانند از دولت‌های مربوطه بخواهند که به قوانین جنگ پایبند باشند و به قوانین بشردوستانه بین‌المللی به‌ویژه در سایه فرار از مجازات مجرمان احترام بگذارند؟ چگونه می‌توانیم تسلیم شدن جهان در مقابل ممانعت اسرائیل از تحویل هزاران کامیون کمک‌های بشردوستانه از طریق گذرگاه رفح را بپذیریم؟ چرا جامعه جهانی در مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیست و کشورهای همدست با آن در غزه ناکام ماند؟»

نقطه آغاز این خیزش‌ها زمانی بود که دانشجویان آمریکایی ۱۸ آوریل جاری در محوطه دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک برای اعلام مخالفت خود با جنگ علیه نوار غزه تجمع کرده و از مدیران دانشگاه خود خواستند همکاری‌های آکادمیک‌شان با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و سرمایه‌های خود را از شرکت‌هایی که حامی اشغال اراضی فلسطینی هستند، خارج کنند.

پس از مداخله نیروهای پلیس و بازداشت ده‌ها دانشجوی آمریکایی، خشم در دانشگاه‌های این کشور گسترش یافته و تظاهرات به ده‌ها دانشگاه دیگر در ایالت‌های مختلف این کشور رسید.

در ادامه جنبش دانشجویی بی‌سابقه‌ای در حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکایی به دانشگاه‌های کشورهایی چون فرانسه، انگلیس و آلمان کشیده شد و همگی آنها اکنون شاهد برگزاری تظاهرات‌هایی در حمایت از ساکنان غزه و درخواست برای توقف جنگ در این منطقه و تحریم شرکت‌هایی هستند که سلاح در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • بورل: اعضای اتحادیه اروپا در ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح