Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری روز شنبه در دیدار با مسوولان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اظهار داشت: نظارت نقش بسیار مهمی در مقابله با فساد دارد و باید از عوامل بازدارنده و تکنولوژی در جهت بازرسی بهتر استفاده کرد.

وی تصریح کرد: دستگاه های ناظر باید از نیروهای بسیجی برای بازرسی و کنترل بازار استفاده کنند و حمایت لازم با ارائه راهکارهای قانونی برای بهره گیری از این ظرفیت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: جهاد کشاورزی بعنوان بازوی اصلی نظارت بر بازار باید بیش از گذشته نقش خود را ایفا کند و این نهاد با پیش بینی از بازار پایش بهتری را انجام می دهد.

وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی باید پیش بینی لازم را از اکنون در بازار مصرف مرغ انجام دهد و برنامه ریزی در زمینه جوجه ریزی به خوبی انجالم دهد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه پایش، نظارت و تنظیم کالاهای اساسی در بازار خراسان شمالی به خوبی انجام می شودف گفت: با گذشت 11 سال از شعار های اقتصادی در کشور وقت آن رسیده که با کار جهادی به این رهنمون مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم و به صورت میدانی و جهادی نقش نظارتی خود را به خوبی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: کشاورزان، دامداران، صنعتگران، تولیدکنندگان و اصناف در خط مقدم مقابله با تحریم ها قرار دارند و اینجاست که نقش این سازمان در کنترل بازار پررنگ تر از گذشته می شود.

حجت الاسلام رضا نوری عنوان کرد: دشمنان سعی دارند با فشار اقتصادی نظام را از بین ببرد و همه موظف هستیم تا با فعالیت جهادی و تدبیر در جهت توسعه استان گام برداریم .

هفته جهاد کشاورزی با شعار "کشاورزی دانش بنیان، تولید ملی و امنیت غذایی"،  از امروز شنبه (21 خردادماه) آغاز می شود و در روز جمعه (27 خردادماه) همزمان با "روز جهاد کشاورزی" پایان می یابد بر این اساس مدیران جهاد کشاورزی خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی اصناف خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اصناف خراسان شمالی وزارت جهاد کشاورزی اصناف خراسان شمالی جهاد کشاورزی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ پیکر این هنرمند عرصه موسیقی، امروز از سالن گلشن شهر بجنورد تشییع و در بوستان جاوید در قطعه هنرمندان تدفین شد.
عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان ۱۴ اردیبهشت‌ماه پس از تحمل یک دوره‌ بیماری سرطان در بجنورد دارفانی را وداع گفت.
وی ۱۱ آبان سال ۱۳۲۱ در روستای سلاخی بجنورد در خانواده‌ای هنرمند متولد شد، استاد قلی پور در کنار پدرش که یکی از بخشی‌های قدیمی و دوتارنواز بوده است، پرورش یافت.
استاد قلی پور در جشنواره‌های متعددی شرکت کرد و کسب مدال و دیپلم افتخار در چهارمین جشنواره موسیقی فجر با گویش کرمانجی از افتخارات این هنرمند است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی