Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش همشهری آنلاین به‌نقل از جی.اس.ام.آرنا، گوگل روز چهارشنبه اندروید ۱۳ بتای ۳ را منتشر کرد، اما نسخه جدید این سیستم عامل مشکلاتی برای دستگاه‌های سازگار ایجاد کرد و در نتیجه نسخه جدیدتر یعنی بتای ۳.۱ با فاصله اندکی اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.

در نسخه بتا ۳، برنامه اندروید بتا فیدبک (Android Beta Feedback) برای دریافت بازخورد از کاربران غائب بود، اما اینک در نسخه جدیدتر این برنامه نیز در دسترس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربرانی که در برنامه بتای اندروید ۱۳ ثبت نام کرده‌ و قبلا بتای ۳ را روی دستگاه خود اجرا کرده‌اند، نسخه  ۳.۱ را با شماره ساخت TPB3.220513.017.B1 دریافت خواهند کرد. این نسخه جدید همچنین به‌صورت مستقیم هم قابل دانلود و نصب است.

بیشتر بخوانید:

آمار رسمی گوگل درباره سیستم‌عامل اندروید | کدام نسخه پراستفاده‌ترین است؟

سیستم عامل اندروید بتا ۳.۱ برای گوشی‌های هوشمند گوگل مدل پیکسل 4، پیکسل 4 XL، پیکسل 4a ، پیکسل 4a 5G، پیکسل 5، پیکسل 5a، پیکسل 6 و پیکسل 6 Pro در دسترس است.

کد خبر 682601 برچسب‌ها شرکت گوگل سیستم عامل - اندروید گوشي همراه سیستم عامل موبایل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت گوگل سیستم عامل اندروید گوشي همراه سیستم عامل موبایل سیستم عامل بتای ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اپل دوباره مذاکرات با اوپن ای آی برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد این شرکت در برخی ویژگی های جدیدی که در سری آیفون امسال معرفی می شود را آغاز کرده است.

به گفته منابع آگاه از امر، ۲ شرکت مذاکرات درباره شرایط توافقنامه و شیوه یکپارچه سازی ویژگی های اوپن ای آی در iOS۱۸(آپدیت آتی سیستم عامل آیفون) را آغاز کرده اند. نشریه بلومبرگ ماه گذشته از مذاکرات اپل برای دریافت مجوز چت بات جمینی گوگل برای قابلیت های جدید آیفون خبر داده بود.

اپل هنوز مشخص نکرده از محصول کدام شرکت در آیفون جدید استفاده می کند و به طور دقیق تر با هر دو شرکت اوپن ای آی و گوگل به توافق می رسد یا یکی از شرکت ها را به طور کامل انتخاب می کند. اپل در راه اندازی هوش مصنوعی که بتواند مانند انسان به سوالات پاسخ نوشتاری یا گفتاری دهد، عقب تر از رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل است که هم اکنون این فناوری را در محصولات خود یکپارچه می کنند.

تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در فوریه اعلام کرد به میزان قابل توجهی در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند و برنامه های خود برای استفاده از این فناوری را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 6089873 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد