Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمریکا برای ادغام پدافند هوایی اسرائیل و کشور‌های عربی برای مقابله با آنچه تهدیدات ایران در منطقه ادعا می‌کند، تلاش می‌کند و واشنگتن به دنبال ائتلاف منطقه‌ای بین اسرائیل و اعضای شورای همکاری با مشارکت کشور‌هایی است که روابط دیپلماتیک با اسرائیل ندارند.

شبکه روسیا الیوم گزارش داد: آمریکا برای ادغام پدافند هوایی اسرائیل و همتایانش در کشور‌های عربی تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر به نوبه خودش، سوالات زیادی را مطرح می‌کند به ویژه که چرا در شرایط فعلی تصویب شد؟ اعضای کنگره پیش نویس این قانون را ارائه کردند و هدف علنی آن، مقابله با آنچه تهدید ایران در منطقه ادعا می شود، است.

جونی ارنست عضو سنای آمریکا گفت: ”از جمله ماموریت‌های آمریکا، اسرائیل و کشور‌های شریک ما، دفاع از منافع در برابر دشمنان است. باید همکاری در منطقه توسعه پیدا کند، زیرا تندرو‌ها در حال توسعه تاکتیک‌های خودشان هستند. رژیم‌های آن‌ها می‌تواند آسیب‌هایی به غیرنظامیان وارد بیاورد. فقط با حمایت از متحدان خودمان در خاورمیانه و ایجاد سامانه فراگیر پدافند هوایی می‌توانیم مانع تروریست‌ها شویم. “

به گزارش روسیا الیوم ارائه کنندگان این طرح می‌گویند به توافقنامه‌های آبرامز ارتباط دارد و راه انواع همکاری را بین اسرائیل و کشور‌های خاورمیانه باز می‌کند و آن‌ها بر پایبندی به امنیت دسته جمعی تاکید می‌کنند. آن‌ها از وزارت دفاع آمریکا می‌خواهند خط مشی سامانه پدافند هوایی بین اسرائیل و کشور‌های عربی را مشخص کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سنای آمریکا پدافند هوایی اسرائیل و کشور پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه

به گزارش قدس آنلاین، «عبدالفتاح السیسی» در دیدار با سران مجالس کشورهای عربی درباره اوضاع مناطق مختلف فلسطین اشغالی گفت وگو و تبادل نظر کرد.

دفتر ریاست جمهوری مصر با انتشار بیانیه ای در این باره اعلام کرد: السیسی در این دیدار تلاش های کشورش برای برقراری صلح و آرامش در نوار غزه و حفظ منطقه از گسترش تنش را بیان کرد.

رئیس جمهوری مصر در این دیدار همچنین بر اولویت حفظ جان فلسطینی ها در نوار غزه، از طریق تلاش های فشرده و گسترده طرف های مختلف برای برقراری آتش بس و تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین تأکید کرد.

السیسی همچنین ارسال کمک های بشردوستانه به مقدار کافی برای سراسر نوار غزه با هدف کاهش شدت بحران انسانی در این منطقه را ضروری دانست.

رئیس جمهوری مصر در پایان، ادامه تلاش ها برای حمایت از حقوق ملت فلسطین و در صدر آنها، تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادار کند و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • بالانسر ایران و اسرائیل
  • آیا اعراب در مقابل ایران، هوای اسرائیل را دارند؟
  • توانمندی ایران و ضعف اسرائیل در آفند و پدافند/ گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود
  • سفیر پاکستان: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران صلح منطقه را به خطر انداخت
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند