Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:43:29 GMT

امنیت غذایی در اصفهان مورد تهدید است 

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۴۵۴۲

امنیت غذایی در اصفهان مورد تهدید است 

به گزارش خبرنگار مهر، شاهین شیرانی بعد از ظهر شنبه در چهارمین جلسه شورای اداری موضوع محور استان اصفهان که با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد، با بیان اینکه سلامت حق مردم است، اظهار داشت: نباید منتی را بر سر مردم بگذاریم و باید نهایت خدمت را داشته باشیم.

وی افزود: در بهترین شرایط ۳۰ درصد سلامت مردم دست دانشگاه علوم پزشکی است برای این امر نیاز به تعامل داریم، وقتی در شهر آب سالم، هوای سالم و … داشته باشیم نمی‌توانیم سلامت مردم را تأمین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: خودروهای نا ایمن، ترافیک، استفاده از فاضلاب برای کشاورزی سلامت مردم را تهدید می‌کند، برای این امر در کارگروه سلامت غذایی استان اصفهان وظایف بخش‌های مختلف را تبیین کرده‌ایم و امیدواریم که اجرایی شود.

وی گفت: بعد از کرونا فکر می‌کردیم که بیماری‌های واگیر تمام شده اما باید توجه داشت که هر روز معضل جدیدی در این زمینه داریم و باید در این زمینه توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

شیرانی پیشنهاد کرد که یکی از موضوعات جلسه شورای اداری استان اصفهان در زمینه جوانی جمعیت باشد چرا که این شرایط دغدغه جدی در کشور و استان اصفهان است.

چاه‌های آب کشاورزی باید ۵ ساعت در روز خاموش باشند

همچنین موسوی الرضایی، مدیرعامل شرکت برق استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه ما در تابستان با کمبود تولید برق رو به رو می‌شویم، اظهار داشت: امسال نیز ۱۲ هزار مگاوات کمبود برق را داریم و از این رو از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور خاموشی‌هایی را در بخش صنعتی اعمال خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین مقرر شد دستگاه‌های اداری در ساعات اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیراداری ۶۰ درصد مصارف خود را کاهش دهند.

مدیرعامل شرکت برق استان اصفهان با بیان اینکه ساعت اداری از ۷ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه مصوب شده است، ابراز داشت: این امر در راستای کاهش میزان مصرف برق صورت گرفت، همه دستگاه‌های اداری سیستم کنتور هوشمند دارند و از این رو نظارت جدی بر مصرف برق ادارات داریم.

وی افزود: جهادکشاورزی نیز موظف شده است تا پنج ساعت مصرف را از ساعت ۱۲ تا ۱۷ چاه‌های آب کشاورزی از مدار خارج شوند و فعالیت خود را به نیمه شب موکول کنند.

موسی الرضایی با بیان اینکه ۷ مجموعه سیمانی و ۳۳ مجموعه فولادی را در استان در زمینه مدیریت برق ساماندهی کرده‌ایم، افزود: این امر به صورتی انجام شده که حداقل خسارت به تولید وارد شود.

کد خبر 5511708

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امنیت غذایی خاموشی مصرف برق بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل دهه کرامت خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا سفر استانی خراسان رضوی اردبیل مشهد آمار کرونا میلاد امام رضا ع امام رضا ع استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند
  • ۴ ماده غذایی ضروری برای مردان
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • این دو ویتامین برای سلامت قلب مهم هستند
  • ۵ ویتامین ضروری و مکمل مفید برای سلامت مردان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آن‌ها را کند
  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آنها را کند
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم