Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان وضعیت آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز _شنبه، بیست و یکم خردادماه_ را به شرح زیر اعلام کرد:

در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید از بستری بیمار مبتلا به کرونا در استان سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازه زمانی در این استان هیچ موردی از فوتی ثبت نشده است و با احتساب تعداد بیماران بستری جدید در این استان در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان به ۱۵ نفر رسیده است.

تعداد کل موارد فوت ناشی از کرونا در استان سیستان و بلوچستان به ۲۸۰۹ نفر رسیده است.

کد خبر 581132

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا در ایران آخرین اخبار ویروس کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران ویروس کرونا آخرین آمار کرونا آمار کرونا آمار روزانه مبتلایان به کرونا آمار مبتلایان به بیماری کرونا زاهدان وضعیت کرونا در زاهدان کرونا در زاهدان کرونای انگلیسی در زاهدان جنایت تروریستی زاهدان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان وضعیت قرمز کرونا در زاهدان اخبار کرونا در زاهدان استان سیستان و بلوچستان وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان سيستان و بلوچستان کرونا در سیستان و بلوچستان شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان فوت شدگان کرونا در سیستان و بلوچستان کرونای جهش یافته در سیستان و بلوچستان کرونای هندی در سیستان و بلوچستان کرونای انگلیسی در سیستان و بلوچستان کرونای دلتا در سیستان و بلوچستان اومیکرون در سیستان و بلوچستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سیستان و بلوچستان ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار وحید مجید درباره جزئیات اجرای این طرح گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ؛ گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد؛ کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده، گفت: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرائم که .باعث نگرانی خانواده های ولایت مدار ایرانی شده قطعا در اولویت پلیس فتا است.

رئیس پلیس فتای فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ماما اولین نوازشگر جسم پاک نوزاد است
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور