Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:40:29 GMT

چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۴۷۹۸

چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

به گزارش روز شنبه ایرنا، فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری چهار سارق، ۲ خرده فروش موادمخدر، یک معتاد و ۲ متهم تحت تعقیب و کشف هشت فقره سرقت در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و برخورد با مجرمان، ۲ سارق اماکن خصوصی توسط ماموران کلانتری ۱۱ دستگیر شدند و متهمان در اقدامات فنی و تحقیقات به عمل آمده، به هشت فقره سرقت اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه اجرای این طرح ماموران این یگان، ۲ خرده فروش مواد مخدر، یک معتاد و ۲ متهم تحت تعقیب را به همراه مقادیری مواد مخدر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم  را نیز توقیف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۳ نیز ۲ سارق وسایل و محتویات داخل خودرو را دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقادیری وسایل سرقتی شامل دریل، جک و زاپاس خودرو، جعبه ابزار و سیم برق و در بازرسی از محل اختفای یک متهم فراری نیز یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

دستگیری ۱۲ سارق در همدان
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان طرح دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز را اجرا کردند.

سرهنگ "هادی نجفی صالح" افزود: با اجرای این طرح ۱۲ سارق دستگیر و چهار فقره سرقت شامل یک فقره سرقت منزل، ۲ فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت قطعات خودرو کشف و ۲ خرده فروش مواد مخدر و یک معتاد دستگیر شدند.

وی با اشاره به ابراز رضایت مردم از اجرای این گونه طرح ها از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.


دستگیری سارق موتورسیکلت

فرمانده انتظامی کبودرآهنگ از دستگیری سارق موتورسیکلت حین سرقت خبر داد و گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از مناطق این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش "شیرین سو" قرار گرفت.

سرهنگ "نبی شکرویسی" افزود: در این راستا با بکارگیری شگردهای پلیسی، یک سارق به همراه یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی حین سرقت دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.


دستگیری سارق سیم برق 
فرمانده انتظامی شهرستا درگزین، از دستگیری سارق سیم برق و یک خریدار اموال مسروقه و کشف ۳ فقره سرقت سیم برق و اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حقیقی ماهر" گفت: ماموران انتظامی شهرستان درگزین با بکارگیری شگردهای پلیسی، یک سارق سیم برق که اقدام به سرقت سیم و کابل برق از شبکه توزیع برق می کرد، را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات فنی و پلیسی، به سه فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد و با راهنمایی وی یک خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و ۱۰ کیلوگرم سیم مسی مسروقه کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف یک دستگاه خودرو سرقتی در رزن
فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با هوشیاری یک دستگاه خودرو سرقتی را در این شهرستان کشف کردند.

سرهنگ "مظاهر علیجانی" افزود: با اعلام خبر سرقت خودرو سواری پراید از سطح حوزه استحفاظی شهرستان رزن، دستور لازم در راستای کشف این خودرو صادر شد.

برچسب‌ها استان همدان فرماندهی نیروی انتظامی همدان سرقت کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان فرماندهی نیروی انتظامی همدان سرقت استان همدان فرماندهی نیروی انتظامی همدان سرقت کالای قاچاق یک دستگاه موتورسیکلت فرمانده انتظامی ماموران انتظامی دستگیری سارق مواد مخدر فقره سرقت سیم برق ۲ سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح پایش سارقان سابقه دار در این محدوده خبر داد و اعلام کرد که برپای ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه‌دار، پابند الکترونیک نصب شده است.

 به گزارش ایسنا، سردار مهدی کرمی با اشاره به اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از اسفندماه سال ۱۴۰۲ اظهارکرد: اجرای طرح پایش سارقین سابقه دار به صورت جدی در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و شهرستان های تابعه آن وارد فاز عملیاتی شده و در جریان اجرای این طرح تاکنون برپای تعداد ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه دار، پابند الکترونیکی نصب شده است.

وی ادامه داد: از زمان اجرای طرح مذکور در انتظامی غرب استان تهران شاهد کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت در غرب استان تهران بودیم.

کرمی تصریح کرد: با تداوم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت، کنترل لحظه‌ای سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در دستورکار پلیس قرار گرفته و از اثرات مطلوب آن می‌توان به افزایش ۴۸ درصدی نسبت کشف به وقوع سرقت‌ها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ اشاره کرد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران شناخت پاتوق‌های اجتماع سارقان، پیشگیری از وقوع سرقت‌های باندی توسط سارقان از مزایای مهم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد