Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:38:59 GMT

طرح تفصیلی شهر اسلامیه به تصویب رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۵۰۱۵

طرح تفصیلی شهر اسلامیه به تصویب رسید

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا عباس‌زاده روز شنبه در نشست بررسی مشکلات شهر اسلامیه شهرستان فردوس اظهار داشت: با ابلاغ و اجرای این طرح بخشی از مشکلات مردم حل خواهد شد.

وی با اشاره به احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران شهر اسلامیه فردوس که عملیات اجرایی آن از ۱۳۹۱ آغاز شده است، خاطرنشان کرد: مشکل مالکیت زمین بین شهرداری اسلامیه و اداره‌کل راه و شهرسازی روند اجرای این طرح را ۱۰ سال به تاخیر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفت مشکل زمین این طرح ورزشی حل شده و به زودی اقدامات لازم برای واگذاری زمین انجام خواهد شد.

عباس‌زاده با بیان اینکه برای تکمیل مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران شهر اسلامیه که در مرحله فنداسیون قرار دارد به بیش از ۱۹ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: باید پیگیری‌ها و اقدامات به گونه‌ای انجام شود که این طرح ظرف دو تا سه سال آینده اجرایی شود.

وی عنوان کرد: مشکلات قنات بلده فردوس و ایجاد پارک خطی در مسیر مظهر این قنات در جلسه تخصصی با حضور مسوولان متولی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عباس‌زاده در خصوص مشکلات مالکیتی برخی اراضی مسکونی شهر اسلامیه که به عنوان دغدغه چندین ساله مردم از سوی امام جمعه این شهر مطرح شد هم گفت: باید این موضوع توسط مردم و با حمایت مسوولان محلی از طریق دادگستری پیگیری شود و از طریق قانونی راهکاری وجود ندارد که این اراضی به مردم واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای تخصیص اعتبار باند و نجات فردوس انجام خواهد شد، اضافه کرد: پس از تامین اعتبار و تکمیل این طرح اقدامات لازم باید برای تحویل این باند به هلال احمر برای استفاده از ظرفیت آن از طریق بخش خصوصی انجام شود.

برچسب‌ها استانداری خراسان جنوبی فردوس اسلامیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی فردوس اسلامیه استانداری خراسان جنوبی فردوس اسلامیه شهر اسلامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام، گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام مصوب گردید و اختصاص یافت.

وی افزود: مشارکت مردم اساس قدرت جمهوری اسلامی در مواقع بحران‌هاست و در پیشگیری از تلفات در مواقع بحران هر قدر مردم بیشتر مشارکت داشته باشند به آن اندازه، خسارت و تلفات کاهش می‌یابد.

وی با بیان این‌که ایلام از استان‌های شاخص در مدیریت بحران به ویژه مدیریت سیلاب بود، یادآورشد: امسال از نظر میزان نزولات جوی و بارش، ۱۴ میلیمتر بیش از سال ۹۸ بود که در سال ۹۸ خسارات جانی و زیرساختی و مالی زیادی وارد شد.

نامی با تاکید بر رفع مشکل نخاله‌های ساختمانی و پسماندها در حاشیه جاده و مسیرها، یادآورشد: نیازمند هستیم در کنار کار جهادی شهرداران، مردم نیز بیشترین مشارکت را در این حوزه داشته باشند.

وی بیان داشت: قرارگاه مردم‌نهاد در سازمان مدیریت بحران نهاد تشکیل شده که همه سازمان‌های مردم نهاد در آن قرار می‌گیرند و با فعالیت این قرارگاه تلاش می‌کنیم که مشارکت مردم در مدیریت و پیشگیری از بحران بیشتر شود.

معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر این مطلب که کل صنایع باید از پساب‌ها استفاده کنند، گفت: این مهم در قانون بودجه ۱۴۰۳ هم دیده شده و لازم اجرا است.

نامی اضافه کرد: پیوند و هماهنگی خوبی بین مدیران و استاندار ایلام وجود دارد که یک اصل بسیار مهم و پرفایده است و در مواقع بحران می‌تواند بسیار مهم و اثرگذار باشد.

کد خبر 6089108

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است