Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن نعمت اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: یازدهمین دوره جشنواره کارتون «زیتون» قبرس ۲۰۲۲ در حالی برگزار شد که ۱۱ هنرمند از سراسر دنیا به داوری آثار پرداختند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم با اشاره به حضور خود به عنوان داور این جشنواره کارتون، افزود: در این جشنواره هنرمندانی از ۵۰ کشور جهان آثار خود را ارسال کردند که «اسپیرو رادولوویچ» از صربستان، «ماریان آورامسکو» از رومانی، «ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهان گازیوغلو» از قبرس، «نیدای گونگوردو» از قبرس، «سعید صادقی از ایران، «آشکین آرانچی اوغلو» از ترکیه، «موسی کایرا» از قبرس، «سودا دنیز آنیل» از ترکیه، «سلن سلیشیک» از قبرس، «مهمت سلچوک» از ترکیه، «درمان آتیک» و «حسین چاکماک» از قبرس به عنوان اعضای کمیته بین المللی این جشنواره به داوری آثار پرداختند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۷۹ اثر از ۴۸۸ شرکت کننده در این جشنواره حضور داشته است، خاطرنشان کرد: منتخبان جشنواره «زیتون» در سه بخش جایزه بزرگ، زیتون و آزاد حائز رتبه‌های اول تا سوم و کسب جایزه نقدی، مدال و دیپلم می‌شوند.

نعمت اللهی عنوان کرد: اعضای کمیته بین المللی که در نشست خبری جشنواره حضور داشتند، ضمن تبریک به شهرداری «گیرنه» که ۱۱ سال است مسابقه بین المللی کاریکاتور برگزار می‌کند، جشنواره زیتون را که موضوع آن نماد صلح است را تحسین کرده و یکی از جشنواره‌های موفق و شاخص در دنیا یاد کردند.

به گزارش مهر، «سعید صادقی» متولد ۱۳۵۳ در شهرستان جهرم است؛ وی دارای لیسانس نقاشی بوده و اکنون دبیر مقطع متوسطه اول «هنر» و از کاریکاتوریست‌های به نام کشورمان است که بیش از صدها جایزه ملی و بین‌المللی در مسابقات کسب کرده است.

کد خبر 5511760

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره کارتون جهرم کاریکاتور بوشهر کرمانشاه دهه کرامت خروج قطار از ریل خطبه های نماز جمعه سفر استانی ویروس کرونا خراسان رضوی مشهد اردبیل میلاد امام رضا ع آمار کرونا امام رضا ع بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل

گرچه آفریقای جنوبی بود که برای نخستین بار طرح شکایت از رژیم صهیونیستی به اتهام نسل کشی فلسطینیان در باریکه غزه را در دیوان بین المللی دادگستری مطرح ساخت، اما طی ماه‌های اخیر کشور‌های زیادی در جهان به عنوان خواهان (یکی از طرف‌های شکایت) خود را وارد این پرونده کرده و به خوانده (اسرائیل) حمله کرده‌اند. 

به گزارش الجزیره، ترکیه به تازگی از ملحق شدن به کارزار شکایت از اسرائیل به دلیل جنایت جنگی در غزه در دیوان بین المللی دادگستری خبر داد. 

براساس بیانیه‌ای که از سوی وزارت خارجه ترکیه منتشر شده است، هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه می‌گوید که آنکارا تصمیم گرفته است به عنوان حامی از درخواست آفریقای جنوبی علیه رژیم اسرائیل در دیوان بین المللی دادگستری حمایت کند. 

این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که آنکارا به دلیل جنگ غزه موج گسترده‌ای از انتقادات را علیه تل آویو مطرح ساخت به طوری که رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه اسرائیل را یک دولت ترور خواند. 

براساس درخواست موقت دادگاه بین المللی دادگستری که در ماه ژانویه مطرح شد، رژیم صهیونیستی باید از هر گونه اقدامی که پیمان مربوط به نسل کشی را نقض می‌کند، اجتناب کند؛ موضوعی که رژیم صهیونیستی تاکنون کوچکترین اهمیتی به آن نداده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز