Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:42:24 GMT

یک فوتی در اثر برخورد کامیون با عابر پیاده در داراب

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۵۱۷۱

یک فوتی در اثر برخورد کامیون با عابر پیاده در داراب

به گزارش خبرنگار مهر، هادی کشاورز عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در ساعت ۱۶و۴۴ دقیقه مورخه ۲۱ خرداد ماه، طی تماسی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵، گزارش یک مورد تصادف عابر پیاده با کامیون ۱۰ چرخ باری حوالی روستای فتح آباد شد.

وی افزود: در این راستا بلافاصله آمبولانس پایگاه شهرک غدیر به محل حادثه اعزام شد.

مسئول مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان داراب بیان کرد: عابر پیاده که مردی ۳۰ ساله بود، متأسفانه بدلیل شدت جراحات و آسیب وارده به ناحیه سر قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز اظهار کرد: جسد این فرد عابر پیاده جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل محترم پلیس شد.

کد خبر 5511772

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف داراب تصادفات رانندگی بوشهر کرمانشاه دهه کرامت خروج قطار از ریل خطبه های نماز جمعه سفر استانی ویروس کرونا خراسان رضوی مشهد اردبیل میلاد امام رضا ع آمار کرونا امام رضا ع عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رضا عقیلی شنبه شب افزود: بر اثر واژگونی تراکتور در مسیر روستای قزلقوپی به قره قشلاق بخش مرکزی مهاباد فوری موضوع در دستور کار قرار گرفت و اورژانس در محل حاضر شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه راننده تراکتور از جاده منحرف شده و بر اثر واژگونی در کانال قدیمی آب جان خود را در صحنه از دست داد.

وی عنوان کرد: این حادثه نخستین فوت ناشی از واژگونی تراکتور است که در سال جاری برای روستاییان این شهرستان اتفاق افتاده است.

 به گفته کارشناسان راهنمایی و رانندگی تردد با سرعت مطمئنه، پرهیز از حضور در اراضی دارای شیب شدید برای شخم زمین و حرکت با سرعت پایین و مطمئنه در پیچ‌ها می‌تواند از بروز واژگونی تراکتور جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب