Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:31:10 GMT

۱۰ تن آهن‌آلات سرقتی در شهرری کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۵۲۹۴

۱۰ تن آهن‌آلات سرقتی در شهرری کشف شد

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری راننده کامیونی که ۱۰ تن آهن آلات سرقت کرده بود خبر داد و گفت: متهم هنگام انتقال اموال مسروقه شناسایی و بازداشت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ری، به نقل از فرماندهی انتظامی ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به دستگیری سارق آهن آلات اظهار داشت: هفته گذشته مأموران کلانتری قلعه نو در گشت زنی‌های انتظامی یک دستگاه خودرو کامیون را با بار آهن آلات در محور "تهران - ورامین" مشاهده که به تردد این خودرو مشکوک می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم عملیات این کلانتری برای بررسی موضوع  دستور توقف کامیون را اعلام می‌کنند و با توقف خودرو،  راننده هیچ‌گونه مدارک و بارنامه‌ایی به همراه نداشت و با توجه به ضدو نقیض بودن اظهاراتش  به کلانتری انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در تحقیقات انجام شده متهم به سرقت آهن آلات در محدوده خلازیر از 4 مغازه ضایعات فروشی اعتراف کرد و بیان داشت که  قصد داشته اموال مسروقه را در محدوده ورامین به فروش برساند.

بانک ملی:‌ سرقت شعبه دانشگاه 14 ساعت طول کشیده بودوظایف را درست انجام دهیم از میزان سرقت کاسته می‌شود/ "شورای‌عالی پیشگیری" طی 7 سال فقط 3 جلسه داشته است!دوربین‌های سطح شهر تهران به صورت زنده تمام معابر را پوشش می‌دهد/ رد هرگونه سرقت اطلاعات از دوربین‌های شهری

سرهنگ جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان وزن اموال مسروقه را  10 تن اعلام کردند و تاکنون هر 4 مال‌باخته شناسایی و متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ن

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آهن آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه

سرتیپ احمد علی  گودرزی رئیس روانشناسی پلیس ایران گفت: خوشبختانه در سال‌های  اخیر تعداد زیادی از همکارانمان که در نقاط مرزی، انتظامی و یگان های ویژه و سایر یگان ها انتظامی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی، تحت نظارت مستقیم این انجمن  هستند که بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند .

او بیان کرد: در این راستا ۸ کمیته تشکیل شده که این کمیته ها هر کدام وظایفی دارند.  از جمله آن می توان به  کمیته جنایی، سلامت خانواده، راهنمایی و رانندگی و دیگر کمیته هایی که می‌توانند در سلامت اجتماع و انتظامی کشور کمک کننده باشند اشاره کرد.

رئیس روانشناسی پلیس ایران تصریح کرد: این تلاش‌ها و فعالیت ها در یکی دو سال گذشته بسیار مناسب بوده است. وضعیت علمی همکارانی که  در پاسگاه ها و کلانتری ها خدمت می کنند و همچنین افرادی که در راس عدالت ترمیمی تلاش می کنند را ارتقا داده‌ایم. 

وی افزود: در بحث خانواده و حوزه سلامت روان کارکنان اقدامات خوبی انجام دادیم. روانشناسان ما در رده های انتظامی و مرزی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که پرونده های خانوادگی در آنجا اتفاق می‌افتد می توانند خدمت کنند.

او همچنین گفت:  در این زمینه‌ها نظراتی به مجموعه اجتماعی  مانند جنایی، راهور، سلامت خانواده ، بهداری داده شده است.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی