Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@09:01:29 GMT

زندگی مردم رفسنجان با پسته گره خورده است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۵۷۷۲

زندگی مردم رفسنجان با پسته گره خورده است

استاندار کرمان در آیین معارفه فرماندار رفسنجان گفت: مسئولیت در جمهوری اسلامی یک امانت است و افتخار بزرگ برای خدمت رسانی، مردم، ولی نعمت و ما خادمان آن ها هستیم.

او گفت: پسته ظرفیت بزرگ رفسنجان است، وقتی پسته نیست نه تنها پسته دار بلکه همه ضرر می‌بینند، کار در حوزه پسته در رفسنجان یک ضرورت قطعی است و به جد باید کار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته او : یکی از دلایل اصلی انتخاب مهندس رضایی برای فرمانداری رفسنجان همین موضوع بود، انتخاب سیاسی نکردیم.

فداکار گفت: صنعت مس در رفسنجان دیرینه است، گرچه رشد و تحرک آنچنانی نداشته، هفت هزار نفر در صنعت مس در رفسنجان شاغل هستند ، باید مس در رفسنجان حرکت کند، حضور جدی در اقتصاد شهرستان داشته باشد و پای کار توسعه آن بیاید.

امام جمعه رفسنجان در آیین معارفه فرماندار این شهر گفت: پرداختن به حواشی و دچار روزمرگی شدن یک مدیر موجب تضییع کار‌ها و عدم موفقیت آن مدیر می‌شود.

به گفته او : مساله بیکاری در رفسنجان جدی خودش را نشان داده و مراجعات مردمی شاهد این ادعاست، آب کشاورزی الویت دیگر در شهرستان رفسنجان است و بهره وری آب باید افزایش یابد،۲۰۰ هزار نفر در رفسنجان از کشاورزی منتفع می‌شوند.

او گفت: مدیران دچار خودپسندی نشوند و به آدم‌های متملق هم فرصت ندهند، باید از بی ثباتی در منصب جلوگیری شود.

حسین رضایی فرماندار جدید رفسنجان نیز در این مراسم گفت: طی ۱۲ سال چهار و نیم دلار پسته از باغات رفسنجان برداشت کردیم، ۵۰ درصد پسته استان از رفسنجان است و ۳۴ درصد تولید پسته کشور را در این شهرستان داشتیم .

به گفته او توسعه شهرستان بدون کمک مس امکان پذیر نیست، اقدامات خوبی انجام شده و امید است ادامه داشته باشد.

رضایی گفت: سیاست‌های آبی در شهرستان همگی شکست خورده اند، چون مردمی همراهی نکردند.کلنگ زنی‌های هفته قبل برای رفع تنش آبی در روستا‌های رفسنجان حرکت خوبی بود، همت مس سرچشمه را می‌طلبد .023.65

فرماندار جدید رفسنجان گفت: حاشیه‌ها توان شهرستان رفسنجان را گرفت و توسعه این شهر را متوقف کرد، اصحاب رسانه کمک کنند، از تمام گروه‌ها و جناح‌ها می‌خواهم کمک دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است