Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه لیورپول با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو با مهاجم باشگاه بنفیکا به توافق شفاهی رسیده و در صورت تحقق این انتقال، رکورد نقل و انتقالات این باشگاه انگلیسی شکسته خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست، «فابریتزیو رومانو» خبرنگار برجسته ایتالیایی ضمن اعلام این خبر مدعی شده که ۸۰ میلیون به باشگاه پرتغالی پرداخت خواهد شد و «داورین نونز» نیز ۲۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدان معنا است که ستاره اروگوئه‌ای می‌تواند به گرانقیمت‌ترین خرید تاریخ باشگاه لیورپول بدل شود؛ در حال حاضر «ویرجیل فن‌دایک» با ۷۵ میلیون یورو گرانقیمت‌ترین بازیکن باشگاه لیورپول محسوب می‌شود.

با تحقق این انتقال، نونز ۲۲ ساله پا در مسیری خواهد گذاشت که پیش از وی «لوئیس سوارز» اروگوئه‌ای گام در آن گذاشته بود؛ هموطن نونز پیش از پیوستن به بارسلونا، در فاصله سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ پیراهن لیورپول را بر تن داشت.

مرد اروگوئه‌ای که انتظار می‌رود با قراردادی ۵ ساله راهی بندر لیورپول شود، بعد از «لوئیز دیاز» که با قراردادی ۶۰ میلیون یورویی از پورتو به لیورپول پیوست، دومین بازیکن منطقه آمریکای جنوبی است که به تیم تحت هدایت «یورگن کلوپ» ملحق می‌شود.

نونز در سپتامبر ۲۰۲۰ از آلمریا به بنفیکا پیوست و باشگاه آلمریا از هرگونه انتقال وی در آینده ۲۰درصد سهم خواهد برد.

این بازیکن در ۸۵ بازی برای بنفیکا ۴۸ گل زده و فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا در گروهی که بارسلونا، بایرن مونیخ و دینامو کی‌اف در آن حضور داشتند، نمایش درخشانی بر جای گذاشت.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لیورپول ، یورگن کلوپ ، لوئیس سوارز

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید

او از نظر آماری، دومین سرمربی برتر در تاریخ نیوکاسل است.

نیوکاسل با ادی هاو دوباره به تیمی قابل احترام و مستحکم در لیگ برتر تبدیل شده است. آنها در هفته ۳۶ لیگ برتر ۲۰۲۳/۲۴ مقابل برنلی به پیروزی ۴-۱ رسیدند و به رتبه ششم جدول صعود کردند.

به نقل از اوپتا؛ ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید. او در این ۱۰۰ بازی موفق به کسب ۴۹ برد شده است. در تاریخ نیوکاسل در لیگ سطح اول انگلستان فقط کوین کیگان در ۱۰۰ بازی ابتدایی خود به عنوان سرمربی این تیم، رکورد بهتری دارد. (۵۵)

گفتنی است نیوکاسل که فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا حاضر بود، به لطف نتایج درخشان خود در مقطع پایانی فصل احتمالا می تواند در فصل آینده لیگ اروپا به میدان برود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید