Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:45:24 GMT

بعد از عزل فرماندار سابق در رفسنجان جوّ سنگین بود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۵۸۷۱

بعد از عزل فرماندار سابق در رفسنجان جوّ سنگین بود

ایسنا/کرمان سرپرست سابق فرمانداری رفسنجان گفت: بعد از عزل فرماندار سابق که به رفسنجان آمدم جو سنگینی در شهرستان بود و روزهای اول حتی مسئولین و همکاران بااحتیاط به سمت بنده می آمدند.

به گزارش ایسنا، رضا مُشکی عصر امروز 21 خرداد در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان با تبریک میلاد امام رضا(ع)، اظهار کرد: قضیه آمدن ما به رفسنجان این بود که استاندار وقت ما را فراخواندند و بنده را مأمور کردند که در فرمانداری رفسنجان مشغول باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلا هیچ اطلاعی نداشتم که می خواهم به رفسنجان بیایم و ۱۲ سال فرماندار هستم و خدا را شاهد می گیرم که هیچ جا لابی‌گری نکردم که مسئول باشم. 

وی افزود: بابت اینکه فرصت خدمت‌گذاری از بنده در رفسنجان گرفته می شود، اصلا ناراحت نیستم و امروز صبح نیز سجده شکر گذاشتم که این مسئولیت سنگین از گردن بنده برداشته شده است. کارمند وزارت کشور هم هستم و هر گوشه که توفیق خدمت داشته باشم می روم.

وی بیان کرد: روز اول که به شهرستان آمدم سراغ آقای پورمحمدی را گرفتم. چند بار درخواست ملاقات با آقای پورمحمدی داشتم که گفتند در رفسنجان نیست و موفق نشدم که آقای پورمحمدی را ملاقات کنم.

مُشکی تصریح کرد: بعد از عزل فرماندار سابق که به رفسنجان آمدم جو سنگینی در شهرستان بود و روزهای اول حتی مسئولین و همکاران بااحتیاط به سمت بنده می آمدند.

سرپرست سابق فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه اوایل سال با پدیده سرمازدگی در حوزه کشاورزی مواجه شدیم، خاطرنشان کرد: 80 هزار باغات و 40 هزار بهره بردار و جامعه کارگری شهرستان از این سرمازدگی دچار چالش شد. مطالبات آنها باید پیگیری می شد و سبب شد مسئولین کشوری در شهرستان حضور یابند و در کارگروههای کشاورزی مسائل را منتقل کردیم.

وی بیان کرد: رفسنجان مردم شریف، نجیب و انقلابی دارد و یکی از سرمایه های مهم آن مردم آن هستند. رفسنجان می تواند یکی از قطب های صنعتی استان و کشور باشد، اما مشکلات و موانعی در این زمینه وجود دارد.

سرپرست سابق فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه در این مدت برنامه هایی را در زمینه کشاورزی، سرمازدگی، ساماندهی افاغنه و....پیگیری کردیم، خاطرنشان کرد: ساماندهی اتباع یکی از مشکلات، دغدغه ها و مطالبات مردمی در رفسنجان است. حضور اتباع در هسته مرکز شهر چندان زیبنده نیست و مهاجرین فرصت اشتغال را از جوانان این شهر گرفته اند و ساماندهی اتباع ضروری است.

مُشکی افزود: در رفسنجان برای حل مشکل آب شرب و کشاورزی اقدامات زیرساختی خوبی انجام گرفته است و اخیرا نیز عملیات آبرسانی به روستاهای رفسنجان کلنگ زنی شد.

سرپرست سابق فرمانداری رفسنجان اضافه کرد: رفع مشکل آب مهدی آباد و بخش هایی از نوق در اولویت است، اقدامات اساسی در زمان آقای پورمحمدی انجام گرفت که مراحل اجرایی آن مانده و مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با همت و تلاش فرماندار جدید حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرماندار رفسنجان استانی شهرستانها آقای پورمحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد