Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@04:06:25 GMT

نمایش قدرت ایران در جنگ ترکیبی و آفندی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۵۸۸۲

نمایش قدرت ایران در جنگ ترکیبی و آفندی

جمهوری اسلامی ایران توانسته از مرحله دفاع ترکیبی وارد عملیات آفندی با قدرت واکنش سریع شود و این موضوع اوج قدرت و مقابله به مثل کشورمان را به رخ می‌کشاند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، طی روزهای گذشته اخبار امیدوارکننده و خوشحال‌کننده‌ای در رسانه‌های کشور منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر ترور فرمانده یگان ترور موساد در جریان حمله با پهپاد در اربیل، رفع توقیف کشتی نفتکش ایران در آب‌های یونان و هک سامانه‌های بورسی اسرائیل در واکنش به هک سامانه‌های شهرداری تهران از اخبار غرورانگیز و افتخارآفرینی است که طی روزهای گذشته در رسانه‌های داخلی و خارجی منتشر شده است.

این اخبار نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی و اقدامات خرابکارانه و رذالت‌گونه آن دست برتر را در منطقه دارد و اگر این دشمن غاصب و جعلی دست به هر اقدامی علیه ایران و منافع ما در منطقه و جهان بزند، فوراً و بدون فوت وقت قابلیت واکنش تلافی‌جویانه را دارد.

ورود ایران به مرحله دفاع آفندی

حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، در تحلیل این سه اقدام واکنشی مثبت و امیدوارکننده گفت: به نظر می‌‎رسد ما از مرحله جنگ نرم با رژیم صهیونیستی وارد مرحله جنگ سخت شده‌ایم و در این رابطه لشکرهای سایبری و هیبریدی ما وارد عملیات‌های آفندی شده‌اند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در برابر ایران زمانی از استراتژی هزار ضربه چاقو یا زخم چاقو بهره می‌برد و در این راستا هرگونه امکانات سایبری، تروریستی، اطلاعاتی و خرابکارانه و تروریستی استفاده می‌کند. براساس تدبیر مقام معظم رهبری ما از حالت پدافندی وارد مرحله آفندی یا جنگ ترکیبی شده‌ایم و براساس استراتژی جمهوری اسلامی ایران اسرائیلی‌ها هر ضربه‌ای به کشورمان وارد کنند، ما چندین برابر آمادگی ضربه زدن به دشمن غاصب صهیونیستی را داریم.

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: بارها نشان‌ داده‌ایم که از قدرت واکنش سریع بهره‌مند هستیم و این یک مزیت است. به عنوان نفتکش جمهوری اسلامی ایران را در سواحل یونان به سرقت می‌برند و بلافاصله دلامردان ایرانی کشتی یونانی را در خلیج فارس توقیف می‌کنند. یا در برابر ترورهایی که انجام می‌دهند بلافاصلفه پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در منطقه مورد حمله موشکی و پهپادی و اقدامات تلافی‌جویانه قرار می‌گیرد. یا در جنگ سایبری وقتی آنها به جنگ سایبری مبادرت می‌ورزند، توانایی ایران داریم خیلی سریع مراکز حساس رژیم صهیونیستی را مورد حمله سایبری قرار دهیم.

کنعانی‌مقدم معتقد است، جمهوری اسلامی ایران توانسته از مرحله دفاع ترکیبی وارد عملیات آفندی با قدرت واکنش سریع شود و اوج قدرت و مقابله به مثل کشورمان را به رخ می‌کشاند.

رژیم صهیونیستی به پایان خط رسیده است

حمیدرضا ترقی، یکی دیگر از کارشناسان مسائل بین‌الملل و عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی است که در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، گفته است: جمهوری اسلامی ایران به سرعت در حال نبرد سایبری و ترکیبی با رژیم صهیونیستی است و این نبرد ترکیبی بُعد فضای مجازی و هم بُعد استفاده از پهپادها و امکانات جدید را در خود جای داده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از تمام ابزارهای جنگی خود برای مقابله با عملیات‌های تهاجمی دشمن بهره کافی را خواهد برد و این نشان می‌دهد که دشمن صهیونیستی در برابر جمهوری اسلامی ایران و قدرت مقاومت اسلامی اصلاً توانی ندارد و به راحتی آسیب‌پذیر است.

کارشناس مسائل بین‌الملل خاطرنشان کرد: در این چند ماه طرفین تلاش کرده‌اند تا ضرباتی را به یکدیگر وارد کنند اما میزان خساراتی که صهیونیست‌ها متحمل شده‌اند به مراتب بیشتر و قابل توجه است. به هرحال تعداد فرماندهانی که اسرائیل از دست داده بسیار زیاد است، فرماندهانی که صهیونیست‌‎ها حاضر هستند هریک از آنها را با صدها اسیر تبادل کنند.

ترقی گفت: ضرباتی که رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده است، باعث شده تا نخست‌وزیر این رژیم اعلام کند که اسرائیل در مسیر اضمحلال قرار گرفته و ضرباتی که دریافت کرده، ضربات کاری است.

وی بیان کرد: براساس اظهار نظرهای نفتالی بنت، اسرائیل به سمت خودکشی سیاسی و نظامی حرکت می‌کند و به‌گونه‌ای است که نه می‌تواند افکار داخلی خود را اقناع کند و نه در عرصه بین‌المللی. طبیعتاً رشد خروج از اسرائیل و مهاجرت معکوسی که در این رژیم اتفاق افتاده به ناامن شدن داخل اسرائیل وضعیت بحرانی را برای رژیم صهیونیستی رقم زده که نویدبخش وعده زودهنگام‌ نابودی اسرائیل است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده‌اند.

براساس این گزارش، امروز رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار گرفته و راه برون‌رفت از این شرایط را هم نمی‌داند. جبهه مقاومت روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شود، ایران در جنگ سایبری و ترکیبی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته و بنا به اذعان تحلیلگران بین‌المللی، رژیم صهیونیستی هر ضربه‌ای را به ایران وارد کند، ده‌ها ضربه از سوی جمهوری اسلامی متحمل خواهد شد. لذا مقابله و تهدید جمهوری اسلامی ایران بازی برد-باختی است که رژیم صهیونیستی آغاز کرده و بازنده و برنده آن از قبل مشخص است.

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع ایران، در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

آنگونه که مهر روایت کرده، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ها تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت نامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید نمودند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌نماید.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900137

دیگر خبرها

  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • حمایت چین ازحق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند