Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مراسم پایانی نوزدهمین و آغاز بیستمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) امشب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

محمود برازش مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) در این مراسم با اشاره به وظیفه این بنیاد در معرفی و تبیین فرهنگ رضوی گفت: دشمنان اسلام از توجه مردم به این بارگاه هراس دارند و این ترس همچون خاری در چشم آنهاست و تلاش می‌ کنند تا عنکبوت صفتانه با جذب مردم با این خاندان مقابله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برازش افزود: این بنیاد وظیفه دارد مشعل فروزان امام رضا (ع) را به جهانیان بشناساند و بر همین اساس با کمک سازمانهای و نهادهای مختلف در کنار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حرکت در این مسیر را  برنامه ریزی کرده است.

وی اظهار کرد: بر همین اساس مسابقات فرهنگی و هنری مختلفی در سراسر کشور برنامه ریزی شده است که اکنون در مرحله اختتامیه دوره نوزدهم و آغاز دوره بیستم آن  قرار گرفته ایم.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی بین المللی امام رضا (ع) عنوان کرد: همه این فعالیت ها سعی در افزایش توجه اقشار مختلف مردم به اوامر الهی و بیانات ائمه اطهار  (ع) است.

همزمان با اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین‌ المللی امام رضا (ع) و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تابلوی نماز باران اثر حسن روح الامین رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره بین المللی امام رضا حرم مطهر رضوی تالار قدس وزیر فرهنگ و ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی المللی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب شعر و فرهنگ و قشر‌های های مختلف مردم محفل شعر ارادت رضوی برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: این مراسم از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی می‌باشد که با حضور شاعران عرب از استان و سایر استا‌های کشور برگزار شد.

مجید منادی افزود: تا قبل از برگزاری جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی چندین برنامه در شهرستان‌های مختلف استان از جمله آبادان، دزفول، شوشتر، شادگان و سوسنگرد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی آخر اردیبهشت با حضور شعرای عرب زبان از کشورمان و سایر کشور‌های جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود