Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:53:21 GMT

مکان‌یابی شهرک صنعتی شماره ۳ بروجرد انجام‌شده است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۶۳۲۶

مکان‌یابی شهرک صنعتی شماره ۳ بروجرد انجام‌شده است

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: مکان‌یابی شهرک صنعتی شماره ۳ بروجرد انجام‌ شده است.

بختیار رازانی در دیدار با فرماندار بروجرد که امروز صورت گرفت، اظهار کرد: در حال حاضر شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو بروجرد فعال هستند و همچنین این شرکت پیگیر تملک زمین برای اجرای شهرک شماره ۳ بروجرد که از مصوبات سفر ریاست‌جمهوری نیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مکان‌یابی شهرک صنعتی شماره ۳ بروجرد انجام‌شده که قسمتی از اراضی در زمین‌های ملی و قسمتی در مستثنیات اشخاص واقع و پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوز ماده ۲۳ قانون الحاق دو و تأمین اعتبار این شهرک انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محل شهرک صنعتی شماره دو بروجرد به منطقه ویژه اقتصادی بروجرد تبدیل ‌شده و لازمه ایجاد منطقه ویژه محصور کردن آن و همچنین احداث گمرک، ساخت جاده حراستی، نصب دوربین‌های مداربسته، نصب باسکول توزین و ملزومات لازم جهت ایجاد منطقه ویژه بوده که با اعتبارات قطره‌چکانی امکان‌پذیر نیست و ضروری است که فرماندار عنایت لازم به‌منظور تأمین اعتبار برای ایجاد این زیرساخت‌ها به عمل آورد.

رازانی قول مساعد داد که از محل منابع داخلی شرکت نیز قسمتی از اعتبار مورد نیاز را تأمین کند به‌طوری‌که در سال ۱۴۰۲ گمرک منطقه ویژه احداث‌ شود و دیوار و حصار آن کامل انجام و منطقه ویژه بروجرد به‌عنوان محل سرمایه‌گذاری‌های صادراتی شمال استان تبدیل شود.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی بروجرد ۲ در مساحت حدود ۶۰ هکتار در دومین جلسه شورای عالی مناطق با مدیرمسئولی شرکت شهرک صنعتی به تصویب رسید و در حال حاضر لرستان دارای دو منطقه ویژه اقتصادی، لرستان (ازنا) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی بروجرد با سازمان مسئولی این شرکت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها گمرک بروجرد شورای عالی شهرك صنعتي شهرک صنعتی شماره شماره ۳ بروجرد منطقه ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید صادقی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید علیرضا فخاری، استاندار تهران از ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی «ایران اکسپو ۲۰۲۴» و واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مفتخر شدیم که امروز در خدمت استاندار تهران بودیم و ایشان از غرفه شرکت شهرک های صنعتی استان تهران بازدید کردند.

صادقی حضور شهرک های صنعتی استان تهران در این نمایشگاه را متفاوت از سال های دیگر دانست و گفت: امسال برای حضور تعدادی از واحدهای صنعتی یک پاویون اختصاصی در نظر گرفتیم و با توجه به اینکه نمایشگاه در سالن های مختلف در رشته صنعت های خاص برگزار می شود، ما در سالن ۳۸ و در رشته صنعت ساختمان حضور پیدا کردیم.

وی در ادامه به بازدید استاندار تهران از ۱۰ شرکت فعال در حوزه صادرات و مستقر در نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» اشاره و عنوان کرد: ایشان در این بازدید از میزان توانمندی، صادرات و مشکلات این واحدها مطلع شدند، که انشالله با پپگیری های لازم در حوزه رفع موانع شاهد حل معضلات و افزایش میزان صادرات خواهیم بود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران برپایی نمایشگاه توانمندی های صادراتی را فرصت خوبی برای توسعه روابط اقتصادی و سیاسی بین کشورها اعلام کرد و افزود: با وجود تمام محدودیت هایی که در دنیا برای ایران ایجاد کرده اند، خوشبختانه شاهد تلاش همه صنعتگران، کارگران، کارآفرینان، جوانان و دانشمندان هستیم که روز به روز به دانش تولیدی ما افزوده شده و دنیا نمی تواند چشمش را بر تولیدات با کیفیت و بادوام ایرانی ببندد.

صادقی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۱۶ هیات تجاری در پاویون شرکت شهرک های صنعتی استان تهران حضور پیدا کردند، گفت: بسیاری از جلسات توسعه بازار برگزار شد و به نظر می رسد که پس از پایان نمایشگاه بتوانیم گزارش خوبی از انعقاد تفاهمنامه و قراردادهای همکاری و فروش محصولات را اعلام و افزایش صادرات محصولات تولیدی کشور با اولویت تهران را داشته باشیم.

کد خبر 6092487

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال