Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@16:22:18 GMT

دریس مرتنز به رم پیشنهاد شده است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۶۳۷۲

مورینیو ممکن است از جذب مرتنز استقبال کند.

قرارداد دریس مرتنز با ناپولی خاتمه یافت و این مهاجم 35 سالگی بلژیکی منتظر مشخص شدن تیم آینده خود است. واسطه ها و مدیربرنامه های مرتنز، او را به آاس رم پیشنهاد کرده اند.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ رم درحال بررسی امضای قرارداد با مرتنز است. مورینیو از جذب یک بازیکن با تجربه استقبال می کند چراکه میانگین سنی رم کمتر از 25.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 سال است و آنها دومین تیم جوان سری آ محسوب می شوند. واسطه ها، دریس مرتنز را به رم پیشنهاد کرده اند. جزییات پیشنهاد به شرح زیر است:

1.6 میلیون یورو به عنوان پاداش برای امضای قرارداد 0.8 میلیون یورو حق کمیسیون ایجنت و واسطه ها قرارداد یک ساله با دستمزد 2.4 میلیون یورو به علاوه پاداش

اخبار داغ 

پست جدید و حاشیه ساز ژوزه مورایس در فرودگاه + عکس ناگفته های بوکسور تیم ملی از شلیک در پارک پردیسان؛ دیگر نمی توانم به رینگ برگردم! انتقال فرنکی دی یونگ به منچستریونایتد | بارسلونا 100 میلیون یورو می خواهد سادیو مانه - بایرن مونیخ | تماس ناگلزمان با بازیکن سنگالی لیورپول

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند

عملکرد سنگربان قرضی توپچی‌ها در یک فصل حضورش در شمال لندن آنقدر خوب بوده که مدیران باشگاه با کمال میل خواهان قطعی کردن قرارداد او هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابریتزیو رومانو خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال اعلام کرد که باشگاه آرسنال پیش از آغاز رقابت‌های یورو 2024 به صورت رسمی قرارداد دروازه‌بان خود داوید رایا را از قرضی به قطعی تبدیل خواهد کرد.

رایا یکی از بازیکنانی است که انتظار می‌رود در فهرست ملی‌پوشان اسپانیا برای حضور در یورو 2024 حضور داشته باشد و دلیلش هم عملکرد خوب او در فصل جاری بوده است؛ اگرچه او ممکن است که سنگربان شماره یک اسپانیا در یورو نباشد اما آرسنالی‌ها خیلی وقت است که این جایگاه را برایش درنظر گرفته‌اند.

آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد

رایا که تابستان سال گذشته از برنتفورد به آرسنال قرض داده شد، هنوز یک سال دیگر با برنتفورد قرارداد دارد اما توپچی‌ها قصد ندارد تا آن زمان صبر کنند. طبق اعلام رومانو توافق‌های لازم میان آرسنال، رایا و برنتفورد صورت گرفته و او سنگربان قطعی قرمزهای شمالی لندن خواهد شد. آرسنال برای قطعی کردن قرارداد رایا باید 27 میلیون پوند بپردازد.

رایا با ثبت 15 کلین‌شیت در فصل جاری لیگ برتر بیشترین تعداد بازی بدون گل خورده را داشته و دستکش طلایی به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل را از آن خود خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • اجاره این خانه‌ها به دلار است؛ مستاجران خانه‌های دلاری چه کسانی هستند؟
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری