Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@09:25:25 GMT

آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۶۳۷۹

آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک کارگاه مبل سازی در محله مرتضی‌گرد خبرداد.

سید جلال ملکی ، درباره این حادثه اظهارکرد: در ساعت ١٩:٠٣ عصر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل سازی واقع در بزرگراه آزادگان، محله مرتضی‌گرد، کوچه ولیعصر بیستم به سامانه ١٢۵ سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه امکانات کامل به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در یک ساختمان یک و نیم طبقه رخ داده بود که  طبقه همکف آن حدود ١۵٠ متر و نیم طبقه بالای آن نیز حدود ۸۰ متر مربع مساحت داشت.

ملکی با بیان اینکه آتش در نیم طبقه بالایی رخ داده و در حال سرایت به طبقه پایین و فضاهای اطراف بود، گفت: این نیم طبقه کاربری مبل‌سازی و رنگرزی داشت و کاملا شعله ور شده بود.

وی با بیان اینکه نیم طبقه بالایی کاملا شعله ور بود و دود حرارت به طبقه پایین نفوذ کرده بود، اظهارکرد: آتش درحال گسترش به قسمت پایین و کارگاه های همجوار بود که آتش‌نشانان عملیات خود را آغاز کرده و آن را تحت کنترل درآورده و دقایقی بعد نیز به طور کامل آن را مهار و اطفاء کردند.  

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ٢٠:١٣ دقیقه به عملیات خود خاتمه دادند.

وی افزود: بر اساس آنچه که دیده می‌شد حادثه خسارت مالی زیادی داشت. محل حادثه نیز برای بررسی علت حادثه به کارشناسان تحویل داده شد./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: آتش سوزی کارگاه مبل سازی مبل سازی آتش سوزی نیم طبقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل

مقامات محلی برزیل اعلام کردند حادثه آتش‌سوزی در ساختمان هتلی که از آن به عنوان پناهگاه موقت بی‌خانمان‌ها استفاده می‌شد، جان دست ۱۰ نفر را گرفت.

به گزارش ایسنا، این حادثه صبح امروز (جمعه) به وقت محلی در ساختمانی سه طبقه در شهر «پورتو آلگره» که پیش‌تر هتل بود اما اخیرا به عنوان محلی برای اسکان بی‌خانمان‌ها استفاده می‌شد، رخ داده است.

مقامات اورژانس فوت ۱۰ نفر را تایید کرده و گفته‌اند که این ساختمان بدون مجوز قانونی مورد استفاده قرار گرفته بود.

به گزارش یاهو نیوز، چندین مصدوم نجات یافته و به بیمارستان منتقل شده‌اند اما تعداد دقیق آنها ذکر نشده است. همچنین در گزارش رسانه‌های محلی تعداد مجروحان ۱۱ نفر اعلام شده که حال برخی از آنها وخیم است.

حدود سه ساعت نیز طول کشیده است تا آتش نشانان حریق را مهار کنند.

تحقیقات روی جزئیات حادثه و علت اصلی وقوع حریق آغاز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • ببینید | اولین تصویر از آتش‌سوزی شدید یک کارگاه ۲ هزار متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • فیلم| آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری