Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن شامگاه امروز شنبه به شدت از لغو پروازهای یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی انتقاد کرد.

خبرگزاری رسمی یمن (سبأ) به نقل از المشاط گزارش داد، لغو پیاپی پروازها از فرودگاه صنعاء توسط ائتلاف سعودی باعث شده است که آتش‌بس تقریبا از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد، لغو مکرر پروازها همچنین باعث می‌شود که شهروندان از این آتش‌بس محروم شوند. این مقام یمنی در دیدار با «عبدالوهاب الدر» وزیر حمل و نقل این کشور، بر بازگشایی مسیرها در استان تعز و سایر استانها تأکید کرد.

در این دیدار همچنین به قتل، غارت و تجاوز به مسافران توسط ائتلاف متجاوز سعودی پرداخته شد. الدره هم گفت که بازگشایی مسیرهای اصلی، باعث خوشحالی مردم و کاهش درد و رنج آنان خواهد شد.

 در همین ارتباط، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هیأت مذاکره‌کننده صنعاء، شامگاه پنجشنبه گذشته، بیانیه‌ای در ارتباط با تمدید آتش‌بس در یمن صادر کرد.

محمد عبدالسلام اعلام کرد: «پس از بحث و بررسی‌های طولانی‌ با سازمان ملل و دیگر طرف‌ها و ارسال پیامی از طرف سازمان ملل برای رئیس شورای عالی سیاسی [یمن]، پذیرش تمدید آتش‌بس بنابر انگیزه‌های انسانی امکان پذیر شد» (جزئیات بیشتر).

عربستان سعودی به همراه امارات و چند کشور عربی و با حمایت آمریکا و کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی از فروردین ۱۳۹۴ جنگ همه جانبه‌ای علیه ملت یمن آغاز کردند، ولی هنوز نتوانسته‌اند اهداف خود را محقق کنند.

انتهای پیام/.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: انتقاد یمن ائتلاف سعودی امارات توسط ائتلاف آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند

رئیس‌جمهور ونزوئلا گفت که کشورهای اتحاد بولیواری خواهان دنیای چندقطبی جدیدی که خود بخشی از آن باشند.

به گزارش ایسنا، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا در افتتاحیه بیست و سومین اجلاس سران آلبا در کاراکاس گفت: «تغییرات بزرگی در ژئوپلیتیک امروز در حال رخ دادن است، نظم بین المللی جدیدی در حال ظهور است و آلبا در حال حاضر با دنیای جدید پیوند خورده است.

وی تاکید کرد: آلبا می تواند یکی از بنیانگذاران دنیای جدید، نظم چند قطبی بین المللی جدید باشد.

وی خاطرنشان کرد که بریکس «قطب بزرگی از جهان چند قطبی در حال ظهور است.»

مادورو گففت: برزیل، روسیه، هند، چین، آفریقای جنوبی و سایر کشورها در حال ادغام بریکس هستند که تقریباً ۴۰ درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی را تشکیل می دهد.

آلبا در سال ۲۰۰۴ راه اندازی شد و شامل آنتیگوا و باربودا، بولیوی، کوبا، دومینیکا، گرانادا، نیکاراگوئه، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، سنت وینسنت و گرنادین ها، و ونزوئلا است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟