Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  فوتبال ایران روز شلوغی را درباره نقل و انتقالات پشت سر گذاشت، اخبار و حاشیه‌های خبری درباره نقل و انتقال بازیکنان زیاد بود و در زیر گزارشی کوتاه از این داخبار از حضورتان خواهد گذشت.

درویش: شهباززاده باید خودش انتخاب کند/ بحثی درباره رضاییان نداریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مذاکره این تیم با سجاد شهباززاده و احتمال پیوستن وی به استقلال گفت: بازیکن می‌تواند تصمیم بگیرد؛ با ما هم صحبت کرده و حالا خودش باید انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پیگیری این خبر با ما همراه باشید.

۲ مربی خارجی در راه پرسپولیس؛ مطهری فرصت خواست

در پی ایجاد تغییرات در کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس، به احتمال فراوان دو مربی خارجی دستیار «یحیی گل‌محمدی» خواهند شد. متن کامل این خبر را اینجا دنبال کنید.

اختصاصی ایرنا؛ رونمایی از لیست خرید استقلال/بدون خروجی با ۲ سورپرایز

باشگاه استقلال به دنبال جذب بازیکنان زیادی نیست و فقط اقدام به تقویت تیم خود در پست‌هایی می‌کند که در فصل گذشته ضعف داشته است. ادامه این خبر را اینجا بخوانید.

قرارداد «لک» با پرسپولیس فسخ شد

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این تیم فسخ کرد. مشروح این خبر اینجا قابل مشاهده است.

گزینه‌های جایگزینی فنایی در پرسپولیس؛ از دستیار مغضوب کی‌روش تا مرد محبوب کالدرون

پس از جدایی «داوود فنایی» از کادر فنی پرسپولیس، اکنون چند گزینه‌ برای فعالیت در این تیم به‌عنوان مربی دروازه‌بانان مطرح هستند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پدیده لیگ یک به پرسپولیس می‌آید

باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را برای جذب پدیده جوان لیگ دسته اول انجام داده است. متن کامل این خبر را اینجا دنبال کنید.

پیام مهاجم لژیونر به پرسپولیس؛ دست نگه‌دارید

مهاجم ملی‌پوش فوتبال ایران در پیامی مسوولان پرسپولیس را امیدوار کرد زیرا وی می تواند از شرایط بحرانی کشور اوکراین برای فسخ قرارداد خود استفاده کند. برای پیگیری این خبر با ما همراه باشید.

دست رد یحیی به سینه مهاجم اسبق پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران علاقه‌ای به جذب مهاجم سابق سرخآبی‌ها نداشته و گزینه اول خود را از تیم سپاهان انتخاب کرده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها سجاد شهباززاده باشگاه پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سجاد شهباززاده باشگاه پرسپولیس پرسپولیس سجاد شهباززاده باشگاه پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی خبر را اینجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن، به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی کرده که نیمار در صدر این فهرست قرار گرفته است. نیمار در فصل 18-2017 و با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان، گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین بازیکنان تهاجمی و هر بازیکنی در تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده باشد.

پس از نیمار، کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن در جایگاه دوم ایستاده است. این ستاره فرانسوی در فصل 19-2018 و با قراردادی به ارزش 180 میلیون یورو از موناکو به پاری سن ژرمن پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت بازیکنان هجومی هم به عثمان دمبله اختصاص دارد.

عثمان دمبله در فصل 18-2017 و در انتقالی به ارزش 135 میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا پیوست تا او به سومین بازیکن هجومی گران‌قیمت دنیای فوتبال تبدیل شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی می‌اندازیم.

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر 10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در بین بازیکنان هجومی

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر