Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@22:41:38 GMT

انسداد دوباره محور هراز از امروز

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۶۷۷۶

انسداد دوباره محور هراز از امروز

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد محور هراز به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای خبر داد و گفت: این انسداد به صورت ساعتی و تا چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

مهدی مخبر در گفت‌وگو با ایران اکونومیست اظهار کرد: محور هراز از از محدوده پارک جنگلی آمل تا ابتهاج به طول ۶۵ کیلومتر از امروز ۲۲ خرداد تا چهارشنبه ۲۵ خرداد ماه به صورت ساعتی مسدود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این انسداد مقطعی در این ایام و از ساعت هشت صبح تا ۱۷ ادامه خواهد داشت و در خارج از این ساعات مردم می‌توانند از جاده هراز عبور کنند.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره دلیل این انسداد اعلام کرد: اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای و در واقع عملیات راهداری سریع دلیل این انسداد است. احداث یک دستگاه آبرو و کانال هدایت آب، تیرگذاری پل استراباکو و قطع درختان خطر آفرین، اصلاح گالری‌های موجود و...  در این محدوده ۶۵ کیلومتری از جمله عملیات‌های راهداری سریع است که درصددیم در این مدت زمان کوتاه آن را  انجام دهیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در ماه گذشته نیز جاده هراز مسدود شده بود، آیا این انسداد نیز در ادامه عملیات کارگاه جاده‌ای قبلی است؟ ادامه داد: بله، از آنجا که شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور درصدد احداث پل در این محدوده از محور هراز بود و می‌خواست بستر جاده را بشکافد بنابراین مجبور شدیم جاده هراز را از ۲۵ اردیبهشت‌ماه تا امروز مسدود اعلام کنیم.

مخبر با بیان اینکه از همان زمان مسدودی امروز تا ۲۵ خرداد ماه را اعلام کرده بودیم، گفت: محور هراز در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: محور هراز ، انسداد جاده هراز

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محور هراز انسداد جاده هراز محور هراز جاده هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کندوان یک طرفه شد

ایسنا/مازندران فرمانده پلیس راه کندوان گفت:با توجه به حجم زیاد مسافر، محور کندوان از صبح امروز از مرزن آباد مسدود و از سمت تهران کرج یک طرفه شد.

سرگرد محمد احمدی دقایقی قبل در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی روز شنبه و حجم مسافر زیاد به سمت شمال، اظهار کرد: این محور از ساعت هفت صبح  امروز از بالای طویر مرزن آباد بسمت تهران و کرج مسدود شد.

وی افزود: برای کاهش بار ترافیک در حال حاضر تنها از سمت تهران و کرج به سمت شمال تردد جریان دارد.

سرگرد احمدی از رانندگان خواست تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سبقت غیر مجاز بپرهیزند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • جاده کندوان یک طرفه شد
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت