Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی ریکرو زنان و مردان با اشاره به اعزام ۴ کماندار به بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: تلاش بر این است که با تیم کاملی در این بازی‌ها شرکت کنیم.

بهزاد پاکزاد در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، در ارزیابی از وضعیت تیم ملی ریکرو، اظهار کرد: وضعیت رکورد کمانداران نسبت به گذشته از نظر کیفیتی رو به پیشرفت است و مسابقه به مسابقه شاهد ارتقاء رکورد کمانداران هستیم، به طوری که در مسابقات کاپ آسیا سلیمانیه عراق برای اولین بار در بخش انفرادی زنان و میکس موفق به کسب مدال طلا و برنز شدیم و تیم مردان در جایگاه چهارم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: براساس سیاست فدراسیون برای این که بتوانیم در ریکرو نیز همانند کامپوند به مدال دست پیدا کنیم، کیفی گرایی را در اولویت کار خود قرار دادیم تا کم کم کمانداران از نظر رکوردی به جایگاهی برسند که دیگر دغدغه‌ای برای کسب مدال نداشته باشیم.

مربی تیم ملی ریکرو با بیان این که در تیم ملی به روی همه باز است، خاطرنشان کرد: براساس مصوبه کمیته فنی هر کمانداری که بتواند رکورد ۶۶۰ در بخش مردان و ۶۵۰ در بخش زنان را به ثبت برساند، به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود که البته نفرات پس از حضور در تیم ملی دوباره رکورد آن‌ها چندین بار توسط کادر فنی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا شرایط حضورشان در تیم ملی تثبیت شود.

پاکزاد با بیان این که در اعزام‌ها نیز سیستم کیفی‌گرایی لحاظ خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بد اقتصادی و هزینه سنگین اعزام‌ها، سعی داریم بعد از این سیتسم کیفی‌گرایی را در اعزام‌ها نیز در نظر بگیریم و تنها در مسابقاتی حضور پیدا کنیم که کمانداران برای شرکت در آن به خودباوری لازم برسند و اعتماد به نفس بالایی داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به اعزام ۴ کماندار به بازی‌های کشورهای اسلامی، افزود: در حال حاضر رضا شبانی، محمدحسین گلشنی، نیما نادری و مهتا عبداللهی جزو کماندارانی هستند که حضورشان در بازیهای کشورهای اسلامی قطعی شده است، البته چون در دوره قبل با تیم کامل در بازی‌ها حضور پیدا کردیم و موفق به کسب ۲ مدال برنز تیمی در بخش زنان و مردان شدیم، این دوره نیز سعی داریم در صورت حمایت سرپرست کاروان در بخش زنان نیز تینا بهنام نیا و رویا نوریان را به ترکیب تیم اعزامی اضافه کنیم تا با تغییر رنگ مدال‌های خود به جایگاه بهتری نسبت به دوره قبل دست یابیم.

مربی تیم ملی ریکرو در پایان با بیان این که هدف گذاری اصلی ما کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس است، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده سعی داریم رکورد کمانداران را مرحله به مرحله افزایش دهیم تا پس از کسب سهمیه المپیک حضور پرقدرتی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: بهزاد پاکزاد دبیر فدراسیون تیروکمان ، مربی تیم ملی ریکرو زنان و مردان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مربی تیم ملی ریکرو کیفی گرایی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

تیم ریکرو بانوان کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز 1926 را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز 1898 بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی