Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا بهبهانی مدیر پردیس سینمایی «هویزه» مشهد که در شب میلاد حضرت رضا (ع) میزبان آیین افتتاحیه رسمی اکران فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی‌» به کارگردانی بهروز شعیبی بود، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره استقبال مخاطبان از این فیلم سینمایی توضیح داد: استقبال از آیین افتتاحیه و رونمایی از فیلم بسیار خوب بود و سالن شماره یک پردیس هویزه به‌طور کامل پر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شهر مشهد هم حضور داشت و در این برنامه از عوامل فیلم هم تقدیر شد.

وی با اشاره به حال و هوای فیلم که مرتبط با حرم امام رضا (ع) است، تأکید کرد: احساسم این است که این فیلم در شهر مشهد فروش خوبی خواهد داشت. بخشی از داستان فیلم در مشهد می‌گذرد و بازیگران شناخته‌شده‌ای هم در آن ایفای نقش می‌کنند. به همین دلیل امیدواریم که این فیلم با اقبال عمومی مخاطبان مواجه شود.

این سینمادار ادامه داد: تبلیغات در این زمینه حرف اول را می‌زند. فیلم باید تبلیغات مناسبی داشته باشد و باید همه به آن کمک کنند، از بیلبوردهای شهری گرفته تا تبلیغات تلویزیونی و صفحات عمومی در فضای مجازی. بالاخره فیلم نیاز به تبلیغات دارد و امید داریم بتواند فروش خوبی هم داشته باشد.

وی درباره واکنش مخاطبان به این فیلم هم گفت: فیلم فضای آرامی دارد و به همین دلیل مخاطبان از آن آرامش می‌گیرند. یکی از مخاطبان درباره این آرامش با من صحبت می‌کرد و این اتفاق خوبی است که مخاطبان بتوانند از یک فیلم آرامش بگیرند. باید اجازه دهیم کمی زمان بیشتری از اکران فیلم بگذرد تا بیشتر بتوانیم درباره واکنش مخاطبان قضاوت داشته باشیم.

بهبهانی تأکید کرد: فروش فیلم یقیناً در روزهای اول سیر صعودی خواهد داشت به‌ویژه در شهر مشهد. بحث گرانی بلیت سینماها شاید مانعی در زمینه استقبال از فیلم‌ها باشد اما در این روزها شاهد حضور مخاطبان در سالن سینما هستیم و شرایط این فیلم هم نسبت به فیلم‌های دیگر در حال اکران ما بسیار خوب است و در سطح فیلم‌های خوب ما فروش دارد. طرح فروش نیم‌بهای «بدون قرار قبلی» در روز میلاد حضرت رضا (ع) هم طرح خوبی بود که منجر به فروش خوب فیلم در این روز شد.

این سینمادار تأکید کرد: تبلیغات این فیلم در شهر مشهد باید متفاوت از شهرهای دیگر باشد اما هنوز این اتفاق رخ نداده، شهرداری مشهد وعده‌هایی برای حمایت از فیلم در زمینه اعطای بیلبورد داده است و مسئولان شهری هم در زمینه این فیلم دغدغه دارند. امیدواریم این شرایط فضای تبلیغاتی خوبی برای فیلم ایجاد کند.

وی در پایان مطرح کرد: حاشیه‌هایی مانند رونمایی از فیلم «عنکبوت مقدس» و اهانت صورت گرفته در آن نسبت به حریم حضرت رضا (ع) هم قطعاً در استقبال از فیلم «بدون قرار قبلی» موثر خواهد بود. این فیلم حکم پادزهری برای آن فیلم را دارد تا در مقابل آن تهاجم فرهنگی، از حریم حضرت رضا (ع) صیانت شود.

کد خبر 5511670 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم بدون قرار قبلی بهروز شعیبی هویزه تئاتر ایران سریال ایرانی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر فیلم هناس درگذشت چهره ها حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه خانه هنرمندان ایران هنرمندان تئاتر امام رضا ع شبکه پنج سیما تئاتر شهر سازمان صداوسیما بدون قرار قبلی شهر مشهد حضرت رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ گونه سرمایه‌گذاری دائمی‌تر از تربیت و تعلیم نیست

حجت الاسلام محمود کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر روز معلم روز توجه به آغاز خلقت و شروع بعثت است که با امر مقدس تربیت و تعلیم آغاز شد و هیچ سرمایه گذاری، دائمی تر از تربیت و تعلیم نیست و معلم، اساسی‌ترین نقش را در این سرمایه گذاری دارد.

وی افزود: معلم زمینه ساز، به وجود آورنده، تقویت کننده، شتاب دهنده و تکمیل کننده تمام ارزش‌های مطلوب یک کشور است و هر جا نشانه‌ای از خوبی است، معلمِ خوبی، زمینه ساز آن بوده است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: ضمن گرامی داشت یاد و خاطره اسوه و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت، استاد شهید مرتضی مطهری (ره)، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در جای جای ایران اسلامی به ویژه اساتید، معلمان و فرهنگیان بزرگوار جزیره مقاومت خارگ تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم که در سایه الطاف پروردگار سبحان در سال جهش تولید با مشارکت مردم، در کمال سلامتی و تندرستی دست در دست هم برای بالندگی، عزتمندی و سربلندی میهن پرافتخارمان تلاش کنیم.

کد خبر 6094716

دیگر خبرها

  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • هیچ گونه سرمایه‌گذاری دائمی‌تر از تربیت و تعلیم نیست
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • عکس| نمایی متفاوت از مقبره نادرشاه در مشهد قدیم
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • وقتی مخاطبان اسناد بی‌بی‌سی درباره قتل نیکا شاکرمی و تجاوز به او را مسخره کردند+ تصاویر | واکنش رسانه انگلیسی
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران