Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@12:02:57 GMT

پارلمان کانادا از بیم حادثه امنیتی مشکوک تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۷۰۲۵

پارلمان کانادا از بیم حادثه امنیتی مشکوک تعطیل شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، مقامات کانادایی پس از اطلاع از یک «حادثه مشکوک» به طور موقت پارلمان این کشور را تخلیه و مناطق اطراف آن را بستند.

پلیس کانادا نیز شرایط غیرعادی در پارلمان این کشور در شهر اوتاوا را تائید کرد و گفت که تحقیقات را در این زمینه آغاز کرده است.

همچنین در بیانیه‌ای که توسط بخش امنیتی مجلس کانادا منتشر شده، گفته شده است که تحقیقات پلیس مربوط به یک «تهدید احتمالی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه همچنین می‌افزاید که تمام ساختمان‌های پارلمان کانادا تحت نظر قرار گرفته اند و مناطق اطراف همگی مسدود و رفت و آمد در آن‌ها محدود شده است، در عین حال منابع و مقامات امنیتی کانادا نگفته اند که محدودیت‌های رفت و آمد در اطراف پارلمان این کشور تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه مشکوک و امنیتی اعلام نشده، اما تخلیه پارلمان کانادا بر اثر حادثه مشکوک و ناشناخته اگر بی سابقه نباشد، بسیار کم سابقه است.

مقامات کانادایی در عین حال گفته اند که پارلمان این کشور به زودی فعالیت خود را از سر خواهد گرفت و نمایندگان می‌توانند به محل کار خود بازگردند. حادثه امنیتی مشکوک و ناشناخته در محل پارلمان کانادا به توقف فعالیت و بر هم خوردن نشست عمومی اعضای پارلمان در روز گذشته هم منجر شد.

مجلس ملی یا پارلمان کانادا در واقع قوه قانونگذاری فدرال این کشور است که در منطقه‌ای موسوم به پارلمنت هیل واقع در شهر اوتاوای استان انتاریو که پایتخت ملی کانادا است قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام دهه کرامت کانادا پارلمان حادثه مشکوک حادثه امنیتی متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام دهه کرامت پارلمان این کشور پارلمان کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا

قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا

دیگر خبرها

  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن
  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • گام عملی برای جهش تولید